Ponedeljak, 02.08.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Euro 7 norma protiv malih automobila

Небојша Марјановић

Euro 7 norma stupiće na snagu od 2026. godine, a to bi mogao da bude početak kraja motora s unutrašnjim sagorevanjem, posebno u malim gradskim automobilima, uključujući i one u hibridnim vozilima, kažu u Udruženju evropskih proizvođača automobila (ACEA) za britanski magazin Autocar.

Predlog euro 7 norme mogao bi da prisili proizvođače benzinskih vozila da opreme svoja vozila grejanim električnim katalizatorom, a veće dizelske motore filterom za čestice i katalizatorom za amonijak. Predloženo je da vozila moraju da poseduju sistem dijagnostike koji motoru osigurava da bude u skladu s propisima o emisijama tokom 240.000 kilometara vožnje. U udruženju veruju da bi takve uređaje bilo gotovo nemoguće koristiti u malim automobilima a i teško ih je integrisati u trenutne arhitekture vozila, a sve bi dovelo do poskupljenja automobila.

Mali dizelaši bi s tim kriterijumima bili na udaru, a to bi moglo da se desi i benzincima. Radikalan predlog uključuje tako nisku emisiju da se proizvodnja malih automobila neće isplatiti jer bi bili toliko skupi da bi drastično opala kupovina.

Komentari7
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nikk
Основна брига није за чист ваздух, него како да нам онемогуће да купимо било шта што је јефтиније и што ће дуже трајати. Како је то својевремено лепо објаснио један од директора Сименса, технологија постоји да фрижидер траје 100 година, али никад неће бити примењена, јер ту нема профита за произвођача! Све је подређено корпорацијама, оне су јаче од држава, а сада им се прикључују и банке, па се ето у Србији закони пишу по мери и жељама банкарског картела. Тако је свуда, глобално лудило.
islam hajrudin
Mnogo inspirativna za Evropljane bi bila studijska putovanje za nove polisi makere u Pjongjang da iz prve ruke saznaju sta je to zero emission? A tamo bi isto mogli saznati mnogo i o redukovanju mesa u ishrani (obicnog plebsa),posto ce prtijsk drugovi jelte ,biti neukljuceni u tu novu politiku. Jer oni moraju da misle a za misliti trebaju proteini po mogucnosti zivotinjskog porekla.
Duro Celap
Hahaha alfa na vodu...pa alfa nece kako treba da ide ni na gorivo ...alaaaa alfa na vodu al su je morali rasturiti
Niks
Uvek preostaje - TROTINET. Za to će uvek biti para
Киза
Милорад@Јесте, ја се сећам друге приче објављене у чувеном часопису "Галаксија", који је пратио збивања у свету науке! Осамдесет и неке је "Галаксија" објавила чланак о јапанском научнику који је направио водонични мотор који као гориво користи воду!!! Писало је да је проблем у величини истог, али ми је просто невероватно да за 40 година, Јапанци који су у стању буквално СВЕ да минијатуризују, нису успели да смање тај мотор?! Неда банда џабе енергију па то ти је, јер оде профит! Само кажем...
Milosevic Milorad
Niks odusevio me jr tvoj komentar.A sve ove izmisljotine o zagadjenju vazduha automobilima su samo zapadna politika interesa.Ima puno vecih zagadjivaca od motornih vozila.zasto ne dozvole kao pogonsko gorivo vodu jel je vec pre 30-40godine neko napravip alfu romeo ali je morao u toku noci rasturiti i zaboraviti ako misli da ostane na ovom svetu
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.