Sreda, 28.07.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Kako odabrati prvi automobil

Unsplash

Nije isto kada se kupuje prvi ili peti automobil u životu. Neiskustvo budućeg vlasnika umnogome može da utiče da se napravi pogrešan izbor. U usaglašavanju želja sa cenom i finansijskom situacijom, ali i proverom stanja, leži recept za dobru kupovinu automobila.

Novopečeni vozači često od automobila hoće sve i ne obraćaju pažnju na „skrivene” troškove, pa kupuju na prvu loptu obraćajući pažnju samo na cenu vozila. Ona jeste bitna, ali trebalo bi saznati i koliko taj automobil troši, koliko košta održavanje, osiguranje, registracija.. Na sve bi to trebalo obratiti pažnju, a bitno je da auto bude praktičan, bez obzira da li se pazari nov ili polovan četvorotočkaš. Jer, u zavisnosti od potreba, i polovnjak može da bude dobro rešenje. Važi tu i ono pravilo za neiskusne - „neka se prvo nauči na polovnjaku“ a tu se misli na učestalija „češanja“ i muke s parkiranjem.

Trebalo bi se i zapitati – da li će automobil svakodnevno da služi za duže relacije ili za kratke gradske vožnje svaka tri ili četiri dana.

Valjalo bi obići i što više auto-kuća. Poređenje cena osnov je svake kupovine, pa sprovođenje malog istraživanja nije na odmet. Obavezno bi trebalo iskoristiti i mogućnost probne vožnje. Savet zlata vredan je da u kupovinu krene i neko ko je iskusan za volan i koji lakše uočava mane koje po pravilu prodavac ne ističe.

I razni dodaci dižu cenu automobila. Da li je baš neophodno najsavremenije ozvučenje koje košta i po nekoliko stotina evra, valjalo bi razmisliti pre kupovine.

Ukoliko se ne kupuje za gotovinu, već na kredit ili lizing, trebalo bi videti ponudu više banaka, ali i distributerskih kuća, uporediti ponude, kamate i pogodnosti koje daju pojedini bankari i tek onda izabrati.

Komentari2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Ненад Савић
Није лоше отићи у Унирент, Сикст, Еурокар и провозати мало неколико аутомобила који су у конкуренцији. Тако се може осетити ауто, какав је на путу, како иде потрошња, шта може да стане у пртљагу, да ли одговара желјама и потребама.
Nilko Stevic
Ako obilazite domace auto kuce onda nema tu sta dalje pricati na ovu temu

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.