Ponedeljak, 27.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Alfa romeo – srećan 111. rođendan

(FCA press )

Kada je Alfa osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su isključivo crvene boje. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile. Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A na 111. godišnjicu brenda, muzej u Arezeu je prikladno bio obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze da proslave, kao i svake godine. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno deljene na ulazu, obeležili su proslavu.

U sklopu obeležavanja, prvi kupci modela „đulija GTA“ i GTAm mogli su da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka, limitirane edicije.

„Đulija“ je opremljena super varijantom 2.9 V6 Bi-turbo od 540 KS, sa najboljim odnosom snage i težine u klasi od 187 KS po litru. Motor pokazuje jedinstvenu sposobnost brenda da kombinuje stil i sportski duh. Međutim, upečatljive performanse modela „đulija“ nisu zasnovane samo na ovom motoru visokih performansi, već i na opsežnoj upotrebi ultra-lakih materijala pa je zato uspela da postigne težinu do 100 kg nižu od verzije „kvadrifođo“, na kojoj je zasnovana.  Ljudi iz kompanije Alfa Romeo žele da iskažu počast svojoj istoriji, nezaustavljivom putovanju koje se sastoji od prestižnih automobila, sa nepogrešivim stilom, poznatim širom sveta i istoriji koja se sastoji od sportskih pobeda, izvrsnosti u automobilizmu i tehnologiji.

Komentari7
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Beogradjanin - Istrijan-Schwabenländle
@ Саша Микић, да ли сте икада пробали да возите један F 275 gtv ?
Joca Dobric
Veliko Postovanje Majstorima Italijanima sto uspjevaju da odrze svoju auto industriju u danasnjoj jakoj konkurenciji ,iako se osjeti usporenje u zadnjih 15 tak godina , ranije Italijanska Industrija i Ekonomija je bila mnogo jaca , ocito da je EU negativno uticala -svezala -ruke i ispraznila depove- Italiji i usporila unazadila i osiromasila Italijansku Masineriju ,Italijanski proizvodi su bili visoko kotirani u Svijetu i kod nas , pogotovo auta Alfa Bugati Ferari Lambodini Maserati ,,
Саша Микић
Нема везе Италија са свим тим, јер је аутоиндустрија Европе и САД, прерасла државне границе и постала мултинационална компанија ''Setllantis''. Компанија је састављена од више европских и америчких компанија, које су произвођачи и власници брендова: Абарт, Алфа Ромео, Крајслер, Ситроен, Доџ, Фиат, Џип, Ланћа, Масерати, Мопар, Опел, Пежо, Рам, Воксал.
srdjan
Alfa je vecna ljubav..lakse je isterati zenu iz kuce nego alfu iz dvorista...zahvaljujuci alfi steknucete nova i trajna prijateljstva.... sa mehanicarima uvek je spremna da vas iznenadi....i kad pomislite da ste popravili sve...opet crkne nesto
Саша Микић
@Beogradjanin - Istrijan-Schwabenländle Није била у питању Алфа или друго италијанско возило, сва су возила тада имала период ''разрађивања'' када је максимална брзина и број окретаја био ограничен док се не пређе одређени број километара. Онда би се радио сервис када би све ''легло'' на своје место. Сада је то превазиђено, јер је квалитет и прецизност израде делова много већи.
Beogradjanin - Istrijan-Schwabenländle
Имао сам две Алфе, Alfa Giulia Super Nuova, i Bertone 2000 GTV. Обе сам купио нове, никаквих проблема или поправака; гориво,уље,контрола притиска и кочница. Али раније су талијанска захтевала пажљиво опхођење, до 5000 км, само 2/3 максималне брзине, хладан старт је захтевао знање пажљиво руковање са мењачем, нарочито са првом брзином, убацује се прва до рецимо 80%, и онда одмах у другу и натраг у прву гас па у другу. Још се данас кајем што сам их продао.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.