Subota, 18.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Hrvatski proizvođač automobila preuzima Bugati

(Pixabay)

Kompanija Mate Rimca postaje većinski vlasnik Bugatija, a kompanija Rimac Automobili postaje Rimac Grupa, saopštio je danas hrvatski proizvođač električnih automobila.

Iz Rimac Automobila su poručili da se radi o „prelomnom događaju u istoriji kompanije”, a potez koji je danas postao javan opisuju kao „udruživanje s ikonom automobilskih brendova, Bugati Automobili, u novu automobilsku i tehnološku kompaniju”, izveštava Indeks.

Za 10 godina, Rimac Automobili su napredovali od startapa i jednog čoveka u garaži do nove kompanije Bugati Rimac d.o.o., koju formiraju u saradnji s Poršeom i Folksvagen Grupom, navodi se u saopštenju.

Rimac Grupa će, kako navodi Tanjug, biti najveći deoničar nove kompanije, s udelom od 55 odsto. Mate Rimac će zadržati postojeći udeo u Rimac Grupi od 37 odsto, u kojoj će Porše ostati na udelu od 24 odsto, Hjundai Motor Grup na 12 odsto, a ostali investitori na 27 odsto.

Mate Rimac (EPA-EFE/ANTONIO BAT)

Mate Rimac će biti na čelu nove kompanije Bugati Rimac.

Bugati i Rimac nastaviće da nastupaju na tržištu kao zasebni brendovi, i zadržaće postojeće proizvodne pogone i kanale distribucije, dok će sedište i sav razvoj za oba brenda biti u Hrvatskoj, prenosi Indeks.

Komentari54
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Filip Cosopt
@Srba Znanstvenici, profesori i studenti povezani u Jadranskoj aero-svemirskoj asocijaciji pripremaju se za velik iskorak, lansiranje prvog hrvatskog satelita Perun 1 u svemir. Vijest od 7.3.2021 objavljena u Dnevniku HRT. Mi imamo Nacionalnu svemirsku strategiju i Nacionalni svemirski program. Okrenuli smo se budućnosti, koliko god to vama poštovani gospodine i drugima bilo smiješno. Hvala za objavu.
Filip Cosopt
@Srba Kupili smo i avione. Pisala je o tome i Politika. Ne brinite, mi sve što radimo radimo sebi u korist i dok je nama u interesu :-).
Srba
Kupite vi prvo avione, da vam Madjari ne cuvaju nebo.
Demos Cratein
Ми имамо брлог мага Неђу који детектује НЛО и који је ради у тиму америчке НАСА-е (NASA), који види и осети фреквенције и негативне силе које не осећа и не види нико на свету, који је лечио и продужио живот Џ. Буду и многим другим светским моћницима. И шта нам је то помогло? Успеси појединаца попут Римца, белог мага Неђе и осталих неће зауставити пустошење и пропадање Хрватске, Србије и целог истока Европе.
Petar
Predhodni vlasnik Foksvagen gubio je novac na svakom prodatom Bugati automobilu ali to je za njih bila stvar prestiža a ne profita. Nisam baš siguran da će Rimac moći da konstruišu i proizvedu automobil a da im to ne donosi nikakav profit. To je neodrživo na duže staze ako nema profita sa neke druge strane kao što je to imao Folksvagen.
Stanko
- Koliko procenata firme Rimac je u vlasnistvu Rimca. - Koliko procenata akcija Bugatija je Rimac dobio. - Ko je projektovao Neveru, ko je napravio delove za nju, stranci, prodaja i management jedva postoji jer se jos ne proizvodi. - Projektovanje, sklapanje, prodaja, proizvodnja delova... za Bugati ce i dalje biti van Hrvatske - Kako je Rimac zaradio subvencije od drzave - Kome je sve Rimac u Hrvatskoj duzan kontrausluge Ne razumem vasu euforiju. Ko visoko leti nisko pada.
Tihomir
Da li je sve sto si rekao uopste bitno .. Napravio automobili na el.pogon koji je trenutno auto sa najbrzim ubrzanjem na svetu .. Svaki komentar protiv vremena ispod 2 sekunde do 100km/h je suvisan.. A kome duguje da li je uzeo ukrao ili nije .. Decko je ostvario san usao u istoriju .. kapa dole za uspeh i organizaciju .. To treba podrzati .A mi Srbi treba da naucimo sta je sloga ..a ne da pljujemo redovno na tudji uspeh .
Table for Two
1. Koliko procenata firme Rimac je u vlasnistvu Rimca? 37%. Ko je projektovao Neveru? Hrvatski dizajnerski tim kojeg vodi Hrvat Adrijan Mudri koji je radio kao dizajner u mnogim evropskim zemljama. Ko je napravio delove za Neveru? Dijelovi za svaki automobil na svijetu izrađuju se diljem planete pa tako i za Neveru. Gdje se projektira i sklapa Nevera? U Hrvatskoj, u malom gradiću pokraj Zagreba, Svetoj Nedelji. Kako je Rimac zaradio subvencije od drzave? Jednostavno. Prijavio se na tender.
Filip Cosopt
@Jovance @Boki Smoki @Драган П. Razvijamo space program. Nama je važno. Kome je, kome nije ne zanima nas.
Dragan Gajic
Bravo Mate

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.