Ponedeljak, 29.11.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

„Lada” uskoro dobija turbomotor jačine 150 konjskih snaga

Лада Нива 4x4 (Википедија)

Kompanija „AvtoVAZ” planira da u narednih pet godina plasira automobil „Lada” sa turbomotorom 1.3 TCe 150, zapremine 1,3 litra i 150 konjskih snaga, saopštio je predsednik kompanije Nikola Mor na Međunarodnom industrijskom sajmu „Inoprom-2021”.

Trenutno se ovi motori ugrađuju u automobile marke „Reno”, kao što su krosover „Arkan”, „Daster” i „Kaptur”, prenosi Sputnjik.

„Motor je napravljen u saradnji sa kompanijom „Dajmler” i ima fantastičnih 150 konjskih snaga. Veoma je efikasan”, naveo je rukovodilac kompanije „AvtoVAZ”.

On nije otkrio koji su to konkretni modeli „Lade” koji će biti unapređeni, već je samo pojasnio da će to biti „skuplji model”, navodi Tanjug.

„AvroVAZ” proizvodi automobile i komponente za dva brenda „Lada” i „Reno”. Automobili se proizvode u Toljatiju i Iževsku.

Automobili iz porodice marke „Lada” su: „Vesta”, „Iksrej”, „Largus”, „Granta” i „Niva”. Ovaj brend je lider na ruskom tržištu automobila sa udelom većim od 20 procenata i zastupljen je u više od 20 država.

Komentari17
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nikola Nesic
Jel bolji od Moskviča i Zaporošca?
Niko bitan
C-c-c-c-c, kakav danak neznanju. Zaporozac je vrhunski NATO automobil iz Zaporozja u Ukrajini.
Niko bitan
Upravo prodajem Golf 7 1.0 TSI od 999 cm3 i 110 konja. Motor mu se bukvalno raspao na 45.000 km. Nikad prešao 130, vozimo ja i žena sa po 30 godina vozačkog staža, održavan u ovlašćenom servisu. Nikad više auto s takvim motorom. Ubedi me čovek, jevtinija registracija, dizel gorivo sve skuplje i još malo dizeli više nigde neće moći da se voze. I taman to što sam uštedeo na registraciji dao sam za novi motor i još preko. Neka se drže Rusi klasičnog motora i ništa im neće faliti.
Niko bitan
@Losa sreca: Da, to sa gorivom zvanicno tvrde i u servisu. Da odgovore na pitanje sto ne prodaju automobile primerene lokalnom gorivu ne umeju da objasne. Nezvanicno, obaraju kvalitet jer znaju da ce preci na elektricne automobile, pa ovi ne moraju vise da traju kao nekada. A ja bih rekao da 999 kubika sa 110 konja ne moze da traje.
Losa sreca
Prvi put cujem da je neko imao problema sa tim motorom. Da nije upropasten losim gorivom?
Aca
Treba da se divimo... Koliko im je namjenska industrija napredna, automobilska je isto toliko zaostala...
I eat cannibals
Русија одавно већ нема сопствену аутомобилску индустрију, али има баш много фабрика аутомобила. Производе (не склапају као ми) Форд, Мерцедес, BMW, Пежо, Рено, Мицубиши, Нисан, Хјундаи, Тојоту, Мазду... Ако сте мислили на оригиналне руске марке попут Волге и Москвича, то одавно не постоји, а Лада је већ годинама француска, па у њу иду и Реноови мотори. Ово што је код нас Дачија се производи у Русији под именом Рено.
Милош
Џаба сва коњажа кад је мала литража.
Sve se to sprzi
Милошe, ni raniji veci motori nisu duze trajali u slucaju formule 1. Samo sto su tezi.
Милош
Formula 1, види ти колико тај мотор траје.
Prikaži još odgovora
srx
Brate...1,3 litra sa 150ks! Ford Mondeo iz 1993. je imao 1,6l sa 210ks i smatrao se prosjecnim motorom. Kako napreduje Rusija! Za 200 godina postojanja motora sa unutrasnjim sagorjevanjem, jos nisu shvatili kako da naprave jak i pouzdan motor.
Focus RS
@ Киза: Najjači Fordov motor iz 1993. je dvolitarski Cosworthov YBT iz Escorta RS sa 227 KS u drumskoj ili oko 310 KS u trkačkoj verziji. Sad, što je sam motor koštao kao tri serijska Mondea, to je druga priča. Pusti ga, nije vredan komentara. Vole ljudi da se razumeju u ono o čemu pojma nemaju.
Niko bitan
@ srx: To ono jedno vreme kad je Ferari pravio Ford Mondeo?
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.