Ponedeljak, 29.11.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Najmanji audi izgubio bitku

(фото промо)

Najmanji Audi na tržištu izdržao je punu deceniju, ali dani su mu odbrojani. Predstavljen svojevremeno kao jedini premium supermini u Folksvagenovom koncernu i šire, A1 jednostavno nije ispunio očekivanja.

U intervjuu za „Automotive News” izvršni direktor Audija Markus Duesman potvrdio je da će ukinuti A1 nakon ove generacije.

Silaznom trendu od prevelike pomoći  nije bila ni nova generacija lansirana 2018. godine.

Glasna nagađanja o ukidanju A1 pojavila su se početkom ove godine, kada je Duesman uoči premijere e-trona GT novinarima rekao: „Raspravljamo šta dalje s malim segmentom. U segmentu A1 imamo konkurente, neke druge marke koje su aktivne i uspešne, s uspešnom proizvodnjom i prodajom pa trenutno u pitanje dovodimo dalju sudbinu našeg A1”. Kao zamena se razmišlja o povratku imena A2, ali u obliku električnog modela. U tom slučaju bi bazni model Audija postao Q2, a što je i sam Duesman potvrdio.

„Sigurno ćemo nuditi Q2 i njemu slične. To će biti naš novi bazni model, nećemo raditi ništa manje”, naveo je. Segment malih automobila kakav poznajemo, s malim trocilindričnim i četverocilindričnim motorima s unutrašnjim sagorevanjem, verovatno proživljava poslednje dane, barem prema indikacijama koje dolaze od različitih proizvođača.

Audi je posljednji u nizu koji je potvrdio da u penziju šalje svoj ulazni model, a to je A1. To ne znači da neće postojati neki mali model s Audijevim logom, ali definitivno neće koristiti SUS motor.

„Mnogo će zavisiti o finalnom Euro 7 standardu. Znamo da će biti veoma teško ponuditi SUS motore u manjim segmentima u budućnosti jer će troškovi rasti. Zbog toga audi A1 neće imati naslednika. Ako nova Euro 7 norma ne bude preoštra, to će nam omogućiti da ulažemo više u e-mobilnost”, kazao je Duesman.

 

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Киза
Чиста лаж великих произвођача! Развој савремене технологије и рачунарске опреме, драстично је смањио време развоја и испитивања и омогућио да се скоро цео процес обави виртуелно (значи без стварних трошкова) и да се тек прототип "убаци" у физичку фазу испитивања! Такође, производња ел. компоненти је вишеструко јефтинија него пре 10-15 година! Чињенице указују да би данас ауто морао бити бар дупло јефтинији него 90-тих! Једини разлог за скупоћу је похлепа и алавост произвођача! Само кажем...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.