Petak, 03.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Ko je kriv za haos na tehničkim pregledima vozila

„Ovo je posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Nije problem ako nemate kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana", kaže Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave policije
Фото Пиксабеј

Osim vrućina i gužvi u saobraćaju, vozačima ovoga leta velike muke zadaju i tehnički pregledi vozila. Novi pravilnik uneo je brojne nedoumice, a građani se žale na kontrolore jer ih vraćaju zbog raznih sitnica.

Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković kaže da građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno.

Milinković kaže da je mali broj nedostataka zbog kojih vozilo neće biti okarakterisano kao neispravno.

„To se pojavilo prethodnih dana i posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Dakle, nije problem ako ne postoje kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana", kaže Milinković za RTS.

MUP je poslao instrukciju tehničkim pregledima da se to ne uzima ubuduće kao razlog zbog koga bi se vozilo okarakterisalo kao tehnički neispravno.

"Ono što građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno, ako ne radi stop-svetlo, far, pokazivači pravca, pre nego što odete na tehnički pregled zamenite to, popravite to da ne biste trošili vreme, jer vozači odu na tehnički, pa se vrate, i onda moraju da ponovo dođu kada otklone to i pravi se gužva", istakao je Milinković.

Vozači, pripremite vozilo pre nego što odete na tehnički, podvukao je Milinković.

Dešava se da kontrolor napiše da je vozilo tehnički neispravno, a kasnije se ispostavi suprotno. Milinković kaže da to dolazi zbog određenog manjeg broja kontrolora na manjem broju linija, koji nemaju dovoljno znanja, većina kontrolora radi svoj posao kako treba i većina građana nema problem na tehničkom pregledu.

Prema njegovim rečima, ako kontrolor ispravno vozilo oceni kao neispravno i to dospe u medije, građani koji smatraju da ih je kontrolor oštetio mogu da se obrate MUP-u, Upravi saobraćajne policije i dobiće odgovor da li je vozilo stvarno neispravno ili nije.

Skočila je i cena tehničkih pregleda. Kako kaže Milinković, cenu treba da odredi tržište, tamo gde kontrolori nemaju dovoljno uvežbanosti i iskustva, tehnički pregled traje duže, mogu da pregledaju manje vozila pa je to možda jedan od razloga.

"Ubeđen sam da će u narednih mesec ili dva sve da dođe na normalu jer će se kontrolori uvežbati pa će tehnički pregled trajati kao i pre početka primene ovog pravilnika", zakaljučio je Milinković.

Komentari23
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Москвич Алеко
Техничка исправност возила треба да буде у надлежности сервисера (аутомеханичарских радионица), а не прегледача који, у 100% случајева, нити умеју, нити имају ресурсе да било шта поправе, замене или доведу у исправно стање. Зато је разумно поставити питање зашто технички прегледи у овом актуелном облику постоје? Да могу да узму паре? Паре су огромне и немогуће је да у целости остају као приход техничких прегледача, већ сасвим сигурно и ту постоји одређена схема, дистрибутивна (таљење).
Mister Bin
Neznanje. Bolje da ga ja vratim nego da pogresim. Jer nisam siguran.
Đorđe
Dođe vreme da se vrati onih 100 evra i to sa kamatom.
Калкулант
И сад кад се помножи број возила са трајањем снимка, чему то служи ко ће то да прегледа исто је и за фотографије важило. Возило које је данас у потпуности исправно за месец дана може да буде потпуно неисправно. Државни службеници су ту да служе грађанима а не да им компликују живот зато их грађани и плаћају, наравно у неким системима то није тако.
dzordz
nije mi jasno zasto policija toliko odlucuje o propisima o tehnickom pregledu i zahteva video snimke? ne postoji bilo koje drugo zanimanje gde imaju takvu nadleznost? tehnicki pregled je pitanje tehnike, a ne policije. drugo sto se ne smanje cene goriva tj akcize? trece ne postoji udruzenje vozaca(beograda, srbije, itd). ko nas brani i zastupa. jer nije normalno da se ne sme nista menjati na automobilu. vazno je da kocnice rade, da je volan ispravan, ostalo su nijanse.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.