Petak, 03.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Novi „megan” ne liči na sebe

(промотивна фотографија)

Plan mareketinških šefova Renoa je da se iskoristi naziv „megan“ za model koji ni po čemu nema veze sa dosadašnjim a na tržište stiže iduće godine. Ime „megan“ je ostavljeno da bi pomogao da novi krosover uspostavi neku vezu sa prethodnim Reno automobilima, i da privuče tradicionalne ljubitelje ovog modela.

Prvih 30 prototipova električne verzije obložene maskirnim folijama već je bilo na završnim testiranjima po evropskim putevima. U Renou tvrde da je to već 95 odsto dovršen automobil. Izveden je iz  studije eVision, definitivno će tako izgledati, a zanimljivo je da će biti dugačak 421 centimetar, što je oko 20 centimetara kraće od proseka kompaktne klase. U poređenju s klasičnim aktualnim „meganom“, novi model biće kraći 15 centimetara, ali će zato biti šest centimetara viši. Trendovskom koncepcijom i pogonom postaje konkurencija novom „sitroenu C4“ i sličnima u klasi.

Od 2012. godine i dolaska prve generacije električnog „zoe“ Reno je prodao više od 300.000 automobila na struju, uključujući lani uvedeni „tvingo“. Na osnovu tržišne strategije nazvane „Renolušn“ do 2030. godine devet od deset prodanih „renoa“ biće na ovaj ili onaj način s pogonom na struju. U tu priču ulazi i nova generacija „megana“, koji na tržište dolazi 2022. godine i iz korena menja dosadašnju koncepciju, imaće fizionomiju blago povišenog krosovera, a dobija i električnu verziju E-Teh Elektrik. Voziće se na modularnoj korporacijskoj platformi CMF-EV međuosovinskog razmaka 270 centimetara, čiji derivat ima i dolazeća „nisan arija“. Spreda je  postavljen elektromotor snage 160 kW (217 KS) i obrtnog momenta 300 Nm, s baterijom kapaciteta 60 kWh, a imaće domet od 450 kilometara.

Automobil težak 1640 kilograma imaće ubrzanje do stotke ispod osam sekundi. Kada se pojavi 2022. godine, „megan E-Teh Elektrik“ biće opremljen automatskim limitatorom, koji će brzinu vozila da ograniči na 180 km na sat.  Budući „megan“ nudiće više različitih baterija, ali i verzije sa dva elektromotora, odnosno pogonom na sve točkove.

 

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Srdjan Loncar
Dok sam citao ovaj clanak razmisljao sam - koliko ce vremena trebati da prodje da svi jezici izumru i da na kraju ostanu samo kineski i engleski. 30 godina? 50? Oko pola komunikacije na srpskom je uz koriscenje engleskog recnika. Sa uvodjenjem AI, 5G, 6G, samohodnih vozila, dronova, solarne energije, sa pandemija revolucijom.. itd, ostali (ne-engleski i ne-kineski) jezici se rapidno (!) smanjuju, gube tle. Dodaj tome invaziju filmova-muzike-TV-YT-TW. Ostace na kraju samo "dobro jutro" i "hvala"
dusan1
Nadam se da će administrator objaviti moj komentar da kao vlasnik MEGANE I , lošiji auto nisam ni imao ni (osim još par)čuo da ima ! Delovi i održavanje su skuplji nego Mercedes a za 23 godine koliko ga imam nije bilo dana da je bio 100% ispravan iako je na njega potrošeno 3 puta više novca nego što je koštao nov ! Koštao je par hiljada maraka manje od TOYOTA COROLLA i to me je prevarilo !
SPA
Ne znam, Megan I je bio solidan auto, kod benzinaca 1.4 jeste bio slabašan i postojali su problemi sa održavanjem, ali svi tvrde da je 1.6 bio top.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.