Sreda, 08.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Pozitivne kritike svetskih medija za film „Nebesa”

Из филма „Небеса” (фото промо)

Nakon svetske premijere 5. avgusta, na festivalu u švajcarskom gradu Lokarno, najnoviji film Srđana Dragojevića „Nebesa” privukao je pažnju mnogih stranih fimskih sajtova i portala, saopštio je Filmski centar Srbije, a preneo Tanjug.

Novinar Leo Baraklou iz „Varajetija” je u intervjuu sa Dragojevićem istakao da je reditelj kroz tri priče o čudima na satiričan način prikazao život u Istočnoj Evropi, pri čemu je prizvao grotesknu viziju bivših komunističkih zemalja nakon njihovog pomeranja ka kapitalizmu.

Na sajtu „ICS film”, umetnički dometi autora se porede sa režijama legendarnog Pjera Paola Pazolinija, konkretno sa njegovom „Trilogijom života”.

„Postkomunističko okruženje daje nepogrešiv politički podtekst svim pričama, s tim da za uživanje u filmu nije potrebno mnogo predznanja o novijoj istočnoevropskoj istoriji”, piše na ovom sajtu.

Sajt „Le Temps” posebno je pohvalio prvi segment filma, dok je Vladan Petković na sajtu „Cineuropa” istakao visok kvalitet izrade, talenat i nadahnuće filma.

Film „Nebesa” ispričan je kroz tri priče koje se protežu tokom tri decenije (1993, 2001, 2026) i istražuje uticaj čuda na savremeno društvo. Srpsku premijeru imaće 25. avgusta, na zatvaranju 4. izdanja Dunav film festa u Smederevu. Uloge su poverene Srđanu Žiki Todoroviću, Goranu i Bojanu Navojec, Milošu Timotijeviću, Anđelki Prpić, Neli Mihajlović i drugima.

Komentari6

Pavle
Scenaristkinju uhvate sa dilerom i supstancom i o tome pisu sve novine; reziser se vec godinama leci od depresije a Zika se zalecio od slicnih belaja ali jedva. A sto mi u pamet dolaze i 2 nekada mladja i talentovana, sada opoziciona politicara? Ti bi, u momentu krize, prodali ne Kosovo ili Srbiju, nego i rodjenu mamu. Uz koktel vilgarnosti i tacky posalica, sta ocekivati od filma? Naravno da ce se dopasti mnogima na zapadu jjer pothranjuje njihovu iluziju o superiornosti.
cc
Pogledao sam trajler, film ne mora biti ništa specijalno, ambijent je po onome što sam vidio iskarikiran i pretenciozan ali tko kaže da je scena smještena u Srbiju? Meni je realnije da je smještena u Hrvatsku s obzirom na hrvatske glumce i jezik kojim se u filmu govori. Ali od toga ne radim dramu jer kad bih radio dramu, onda bi to značilo da je film ogledalo Hrvatske. Pogledajmo komediju i nemojmo u svemu tražiti neka skrivena značenja.
Бата
Као оно кад кажу "Најновије мере наше Владе су похваљене у ЕУ и ММФ", то значи да је добро за њих а не за нас. Исти бих закључак извео и за овај филм иако га нисам видео нити знам о чему се ради у њему. Довољно је да знам ко хвали филм. А поврх тога ко је режисер - човек који подржава независност "Косова", теорију сребреничког "геноцида", пресуде хашког "суда", и годинама просипа аутошовинистички отров на твитеру и осталим медијима. Све је јасно.
...каозе ни цуокас вога
Не знам зашто сте изоставили главну женску улогу у тумачењу феноменале Ксеније Маринковић, нити могу да схватим зашто вам толико пара уши генитив "Навојцу" (браћи Горану и Бојану Навојцу, од којих су обојица заиста одлични глумци). "Шалу" на страну, овај филм чекам са нестрпљењем, мислим да заиста обећава и да ће, готово сигурно, бити за три копља изнад неколицине актуелних много хваљених (самохваљених) остварења наше кинематографије, да им не помињем наслове.
Gale
Kada vidim hr glumce zaobilazim film

PRIKAŽI JOŠ