Sreda, 20.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Auto-put od Surčina do Beograda do oktobra 2022.

(фотографије Танјуг/Тара Радовановић)

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Tomislav Momirović obišao je danas radove na deonici auto-puta Surčin-Beograd od Surčina do Novog Beograda, a tom prilikom izrazio je uverenje da će sve biti završeno u roku, odnosno do oktobra iduće godine.

Deonica od Surčina do Novog Beograda, koja pripada putu koji je nastavak auto-puta „Miloš Veliki”, dugačka je nešto manje od osam kilometara, ali, kako je istakao Momirović, veoma je zahtevna i potrebno je da se puno zemljišta ekspropriše.

„Zadovoljan sam, nisam očekivao da ćemo ovoliko odmaći, kada sam pričao sa glavnim inženjerom Nemanjom Mutićem rekao mi je koji su sve izazovi sa kojima se suočavaju, ali uveren sam da ćemo postići dinamiku i da ćemo stići sve da završimo do oktobra 2022. godine”, kazao je Momirović nakon obilaska deonice.

On je istakao da radnici koji rade na toj deonici, ali i na gradilištima poput Moravskog koridora, zatim puteva Preljina - Požega, Kuzmin - Sremska Rača, Novi Pazar - Tutin, na rekonstrukciji svih puteva, rade i danas, u nedelju, na temperaturi iznad 35 stepeni Celzijusovih.

„Ali, mi moramo da izgradimo i da postavimo ovu infrastrukturu na način na koji je imaju moderne zemlje u Evropi. To je iscrpljujuće, optuživali su nas da foliramo kada kažemo da se radi noću i u tri smene, ali sada se svi mogu uveriti da nije foliranje”, kazao je Momirović a preneo Tanjug.

Pre,ma njegovim rečima, svi projekti biće završeni na vreme i u tom smislu navodi da će se, u naredne dve-tri godine, infrastruktura zemlje, broj autoputeva i brzih saobraćajnica, udvostručiti.

 

Komentari4
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dragan Dj
zahtevna deonica kroz panonsku ravnicu
Milan Subotic
8 kilometara za godinu dana ?????? Bilo je obecano do kraja 2020.godine... Koliko bi trajalo da ne rade u tri smene?
Lex
Овај део аутопута, имајући у виду да ће за 10 година то више бити булевар због инфраструктуре која ће бити изграђена дуж овог дела пута, треба назвати "Кинески булевар" или "Булевар кинеско-српског пријатељства". Такође, треба одмах предвидети не само изградњу националног стадиона него целог спортског комплекса попут олимпијских комплекса са дворанама, базеном, тениским теренима и велодромом. Можда се Београд кандидује за домаћина олимпијских игара некад у будућности (нпр. 2040. године).
Jimmy
Da da, ajmo da gradimo sportski kompleks dok decu lecimo SMS porukama.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.