Subota, 27.11.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Vučić: Do juna nova Dunavska magistarala

(фото Танјуг/Т. Радовановић))

DONjI MILANOVAC - Predsednik Aleksandar Vučić obišao je danas radove na rehabilitaciji puta Golubac - Donji Milanovac, dužine 55,5 kilometara, koji su počeli pre nekoliko dana.

Vrednost radova iznosi oko 1,3 milijarde dinara.

Vučić je konstatovao da je put, čija je obnova započela, izuzetno loš.

„Samo smo ga krpili 40 godina”, rekao je on.

Istakao je da je cilj da ceo put od Golupca, preko Velikog Gradišta, Donjeg Milanovca, do Kladova, bude potpuno nov.

„Moje pitanje je može li to do 15. juna naredne godine”, upitao je Vučić izvođače radove i dobio potvrdan odgovor, ukoliko vremenski uslovi ne budu prepreka.

„U najgorem slučaju, do kraja juna, da bude spremno pred jul i avgust sledeće godine, da podignemo i plaže u ovom kraju”, rekao im je Vučić.

On je ponovio da putevi u Srbiji, posebno istočnoj, nisu obnavljani 50 godina.

„Neće da nam dođu naši ljudi iz inostranstva, kad vide da su loši putevi. Uz nove puteve, i nove sadržaje, doći će, a možda i ostanu”, rekao je Vučić.

On je istakao da će do kraja godine biti završen put Donji Milanovac - Kladovo.

„Onda ostaje 35 kilometara, do juna, da spojimo sve i onda ćemo imati fantastičnu Dunavsku magistralu”, rekao je Vučić.

Podsetio je da je Ramska tvrđava divno mesto, da je nedaleko odatle Dunav najširi, da je Ramska tvrđava obnovljena, Golubačka takođe, da se radi na Fetislam tvrđavi…

„I uz sve to, sada ćete da imate nov put, i teško je pronaći lepši deo Srbije. Zato često dolazim ovde, jer možemo mnogo da uradimo”, rekao je Vučić.

Predstavnik nadzornog organa Puteva Srbije Vladimir Petrović rekao je za Tanjug da radovi obuhvataju uklanjanje postojećih slojeva asfalta, ojačanje postojeće kolovozne konstrukcije, poboljšanje drenažnog sistema, izradu nove vertikalne i horizontalne signalizacije, kao i promenu elasto odbojne ograde.

„Trenutno su radovi na skidanju postojećeg asfalta, a po završetku radova deonica će biti presvučena novim asfaltnim slojem debljine 14 centimetara”, rekao je Petrović.

Naveo je da su pri kraju radovi na deonici od Donjeg Milanovca do Rudne glave, dužine 21 kilometar, i da će biti završeni krajem sledeće sedmice.

Obnovu saobraćajnice Donji Milanovac-Golubac finansiraju Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja infrastrukture i JP „Putevi Srbije”.

Izvođači radova su Srbijaautoput d.o.o i PZP Požarevac d.o.o.

Rok za završetak radova je 19. april 2022. godine.

Radove na ovoj deonici Dunavske magistrale , koji su počeli 19. avgusta, sa predsednikom su obišli ministar građevine, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, direktor JP „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak i direktor „Koridora Srbije” Aleksandar Antić.

 

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Хронос
Дунавска магистрала је скраћује пут ка бугарској граници али и смањује трошкове међународним шлеперима. Можемо очекивати да ће нарочито бугарски ТИР возачи настојати да уштеде км и путарину. Треба регулисати макс. дозвољену тежину као и контролу иначе магистрала неће дуго а ни куће у местима кроз које пролази магистрала.
Источна Србија као пример
Нисам Вучићев фан (најблаже речено), а што се тиче градње и обнове путева и железничких пруга имам 1001 замерку. Међутим, чини ми се да, како је наведено, реконструкција Дунавске магистрале сопственим средствима и директним ангажовањем домаће грађевинске оперативе, уз пример ремонта железничке пруге Пожаревац-Мајданпек (90 км) коју је за 6 месеци самостално урадила "Инфрструктуре железнице Србије" - треба да постану пример како да се реновира и гради саобраћајна инфраструктура у Србији.
Дан
А када ће нови мостови у Београду ? Бранков, Газела и Панчевачки пред колапсом !!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.