Utorak, 21.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
U PONEDELjAK UJUTRU

Otvara se kružni tok na Trošarini

Građani su se danima žalili kako se u ovom delu grada odugovlači sa radovima. – Prema prvim najavama, radovi trebalo da budu završeni krajem juna
Обнова саобраћајнице је почела крајем децембра прошле године (фото А. Васиљевић)

Pretposlednji avgustovski ponedeljak, kako je najavljeno minulih dana, žiteljima Voždovca donosi jedno saobraćajno olakšanje, otvaranje kružnog toka na Trošarini. Građani su se danima žalili kako se u ovom delu grada odugovlači sa radovima, a onda je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika, u međuvremenu na svom fejsbuk profilu objavio da su radnici ubačeni u dodatnu brzinu i da će sve biti gotovo do ponedeljka ujutru, kada je reč o kružnom toku.

Ipak, kada se radi o završetku projekta rekonstrukcije i proširenja ulica Save Maškovića i Crnotravske, građani i dalje zameraju da se ne radi dovoljno brzo koliko bi trebalo i da je obnova ovih ulica mogla da bude završena mnogo ranije da je bilo bolje organizacije. Upravo na ovu temu polovinom prošlog meseca za naš list su u Direkciji za građevinsko zemljište ukazali da su, kada je reč o ovom projektu, najveća ograničenja sa kojima se susretao izvođač brojne neucrtane podzemne instalacije. A to je, kako su dodali, značajno usporavalo radove, naročito u početku.

U ovoj gradskoj instituciji tada su naglasili da se radovi odvijaju uz maksimalno angažovanje izvođača na svim pozicijama, kako bi se u toku jula i avgusta završili i stvorili uslovi za normalizaciju saobraćaja. Ali i pre i posle ovih odgovora, građani koji su nam se javljali naglašavali su kako se posao oteže na terenu bespotrebno i neopravdano.

– Prolazim tim delom grada svaki dan na putu od kuće do posla i nazad. Nema šanse da to bude gotovo do kraja ovog meseca. Ima mašina, vidim i majstore, ali sve deluje vrlo sporo i neorganizovano – požalio se našem listu sugrađanin Vasa Anđelković.

Projekat rekonstrukcije Save Maškovića i Crnotravske podrazumeva postavljanje 1.050 metara vodovodnih cevi, 1.326 metara kišne, fekalne i opšte kanalizacione mreže, oko 2.000 metara kablova za napajanje javnog osvetljenja, kao i zaštitu i izmeštanje postojećih elektroinstalacija i rekonstrukciju i zaštitu postojećih telekomunikacionih objekata i gasovoda.

Dve ulice koje se obnavljaju i proširuju jesu sektori 1 i 2, odnosno deo saobraćajnog poteza Borska – petlja „Lasta”.

Rade se tako da se dobiju po dve vozne trake u svakom smeru, a između njih razdelno ostrvo širine dva do četiri metra i sa svake strane kolovoza trotoari širine dva do tri metra, ivično zelenilo i po dva autobuska stajališta u svakoj ulici. Sektor 1 obuhvata deo Crnotravske u dužini od 632 metra, a sektor 2 je Save Maškovića u dužini od 301 metar. Projekat je predvideo i rekonstrukciju tri raskrsnice. U rekonstruisanu saobraćajnicu uklapaju se i veze sa Paunovom, benzinskom stanicom, autobuskim terminusom i drugim komercijalnim sadržajima sa obe strane ulice. Neto vrednost ugovorenih radova 437.000.000 dinara.

Početak radova u Save Maškovića i Crnotravskoj predstavnici grada i opštine Voždovac svečano su najavili krajem decembra i tada je istaknuto da će ova rekonstrukcija, za koju je zadužen konzorcijum u kome je „Ras inženjering”, biti završena za šest meseci. Pa ako bi se računalo u odnosu na tu najavu to znači da je trebalo da radovi uveliko budu završeni krajem juna. Kako su krajem prošle godine poručivali iz grada, proširenje ove dve ulice, kao i obnove Borske i Pere Velimirovića, uz novi Bulevar patrijarha Pavla, omogućiće da se sa Banjice brzom saobraćajnicom sa četiri trake dođe do Mosta na Adi.

 

 

Komentari2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

djavo
Ne organizovano i krajnje ne odgovorno.Dobro je da se radi ali i da se odabere izvodjac i da mora neko da odgovara i za rok i za da neko vidi sta je jeftinije i sta manje remeti saobracaj u gradu.Pogotovo sto deo magistralne tangente nije ni izprojektovan , i to najvazniji onaj kroz Kosutnjacki park!
Skender
Ако извођачка фирма добије више послова него што има радника, онда ће се послови радити ГОДИНАМА. А како их такве фирме добијају и зашто нико није кажњен за пробијање рокова, закључите сами.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.