Sreda, 22.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Beograd dobija 42 kilometra tramvajskih šina

(Фото Раде Крстинић)

BEOGRAD- Grad Beograd sutra objavljuje poziv za javni uvid u Plan generalne regulacije (PGR) šinskih sistema na teritoriji grada, kojim se predviđa, pored metroa i BG voza, širenje tramvajske mreže za 42 kilometra, objavio je danas zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

Vesić je rekao za Beoinfo, da će to biti „prvi put u modernoj istoriji da Beograd planira kroz obavezujući skupštinski akt kako će razvijati šinske sisteme gradskog prevoza od metroa, preko gradske železnice, do tramvaja”.

On je objasnio da tim planom metro postaje „okosnica javnog gradskog transporta”, a planirane su linije Makiš-Mirijevo, Depo Bežanija-Mirijevo i linija Banjica-Blok 61-Bežanija.

Vesić je kazao da je dat i „poseban značaj” razvoju gradske železnice, odnosno BG voza, kroz modernizaciju i proširenje postojećih kapaciteta, kao i daljem planskom širenju linija.

Prema njegovim rečima, tramvajska mreža biće proširena za ukupno 42,26 kilometara na šumadijskom, sremskom i banatskom delu grada.

„Tramvajska pruga gradiće se od okretnice na Banovom brdu prema Petlovom brdu, od Bloka 42 pa Bulevarom Milutina Milankovića ka Bežaniji i Bežanijskoj kosi i od okretnice kod Omladinskog stadiona preko Dunava na banatsku stranu Beograda”, rekao je Vesić, prenosi Beta.

 

Komentari11
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Beogradjanin-Istrijan-Schwabenländle
@ Petar, u vise nemackih gradova voze na istim sinama, tramvaji, podzemna zeleznica, prigradski i svi ostali vozovi. Isto tako i nemacki ICE vozi kroz Francusku i francuski TGV kroz Nemacku ; moze se, kad se zna i hoce.
Gagi, dipl. inž. saobraćaja
Da bi se izgradila; »tramvajska pruga od okretnice kod Omladinskog stadiona preko Dunava na banatsku stranu Beograda”, kako je to izjavio g-din Goran Vesić, moraće prvo, da se sačeka izgradnja novog mosta preko Dunava ili proširenje postojećeg Pančevačkog mosta ili možda izgradnja samo tramvajskog mosta preko Dunava. I dok se ne realizije jedna od tih varijanti nema ništa od; »tramvajska pruga od okretnice kod Omladinskog stadiona preko Dunava na banatsku stranu Beograda«.
Бранко
Одлично, и много јевтиније и здравије од метроа. Иначе, трамвај не треба да стане на Бежанијској коси, већ да продужи до аеродрома Сурчин.
darkovozd
Nadam se da će pre toga vratiti šine kroz Savsku ulicu.
Gagi, dipl. inž. saobraćaja
Grad Beograd bi umesto 42km novih tramvajskih šina trebao da kupi 42 nova tramvaja koji bi konačno zamenili tramvaje sa fotografije. Vrlo je zanimljivo, da nove tramvaje može da proizvede i jedna od fabrika Siemens Mobility koja od februara 2018. proizvodi moderne tramvaje u okolini Kragujevca i koja je decembra prošle, 2020. godine isporučila gradu Bremen u Nemačkoj prvi od 47 tramvaja koje je Bremen naručio od naše fabrike.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.