Subota, 23.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
BULEVAR PATRIJARHA PAVLA

Otvorene nove trake, ali probijen i drugi rok

U saobraćaj pušten novoizgrađen kolovoz, ali to je tek deo posla koji je trebalo da bude okončan u proleće ove godine. – U saobraćaj pušten novoizgrađen kolovoz, ali to je tek deo posla koji je trebalo da bude okončan u proleće ove godine
Булевар патријарха Павла (Фото Беоинфо)

Nepredviđeni problemi na terenu – opravdanje je nadležnih, dok građani reporteri koji svakodnevno prate ovo gradilište ističu da je u bulevaru često malo majstoraOno što se naslućivalo u sedmicama uoči 1. septembra juče je dobilo i potvrdu. Probijen je i drugi zacrtani rok za završetak svih radova u Bulevaru patrijarha Pavla, od Pere Velimirovića do Košutnjaka. Prvobitno, radovi na tom potezu, koji su počeli pre tačno dve godine, trebalo je da budu okončani ovog proleća, ali su onda „zbog nepredviđenih okolnosti na terenu” reoročeni do 1. septembra, što su pre nekoliko meseci potvrdili i u Direkciji za građevinsko zemljište. Juče jesu završeni radovi u ovom delu bulevara, ali samo deo njih. U saobraćaj je pušten novoizgrađeni deo kolovoza pored Topčiderske reke i raskrsnica sa Pere Velimirovića. Majstori su prešli na stari deo kolovoza, na kome predstoje isti radovi kao na tek završenom delu kolovoza. Ako se može suditi na osnovu najave o zatvaranju saobraćaja u Bulevaru patrijarha Pavla sa sajta Sekretarijata za saobraćaj, radovi koji je trebalo da budu okončani ovog proleća neće biti završeni sigurno pre aprila 2022. jer do tada važi zvanično objavljen privremeni režim u tom delu grada. U prevodu – rok za za završetak ovog projekta biće probijen više od godinu dana.

A kada je potpisan aneks ugovora kojim je završetak sveg posla u bulevaru reoročen na 1. septembar, kao opravdanje za to nadležni su navodili sinhron plan i projektnu dokumentaciju koji nisu bili usklađeni sa stvarnim položajem postojećih podzemnih instalacija na terenu, što je zahtevalo izmeštanje instalacija koje nisu evidentirane projektom.

– Nepredviđeni poslovi iziskivali su i odlaganje izvođenja pojedinih projektom predviđenih radova, s obzirom na njihovu tehničko-tehnološku povezanost. Organizacija izvođenja radova na vodovodnoj mreži i kišnoj kanalizaciji je često morala biti korigovana zbog neadekvatnog položaja podzemnih instalacija i obaveze da se snabdevanje potrošača vodom vrši bez većih prekida – naveli su proletos u Direkciji za građevinsko zemljište dodajući da je značajno ograničenje u izvođenju radova izazvala i pandemija virusa korona. Građani reporteri koji svakodnevno beleže slike sa ovog gradilišta mesecima tvrde – na terenu je konstantno malo majstora.

Nepuna dva kilometra duže od dve godine

Radovima na ovom delu Bulevara patrijarha Pavla koji su počeli u kasno leto 2019. obuhvaćena je deonica nešto manja od dva kilometra. Vodeći član grupe izvođača za rekonstrukciju i proširenje Bulevara patrijarha Pavla je „Energoprojekt”. Reč je o kompaniji koja je i u grupi izvođača koji su rekonstruisali Karađorđevu i Savski kej, ali i u konzorcijumu kompanija koje su gotovo dve pune godine obnavljale ulice od Ruzveltove do tvrđave. Za sve ove pomenute projekte zajednički su debelo probijanje rokova i razna opravdanja.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Jeremy Lee
Ovime se osim proširene raskrsnice kod Pere Velimirovića ništa ne dobija u saobraćajnom smislu. I dalje postoji po jedna traka po smeru, samo što se vozi po novoizgrađenom delu. Uz to su radovi zbrzani u poslednjih sedam dana i kvalitet asfalta je veoma loš. Prvobitno postavljen rok od dve godine je takođe bio nerealno dug. Tu nema posla za više od 6 meseci rada, za ova 2 kilometra a dobili smo pola od toga za 2 i po godine. Ovim tempom tramvaji neće krenuti ka Rakovici u narednih 7-8 godina.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.