Petak, 22.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Momirović: Moravski koridor je najveće gradilište u Srbiji

(Фото Бета/Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре)

POJATE – Srbija je najveće gradilište u ovom delu Evrope a Moravski koridor najintenzivnije gradilište u Srbiji, rekao je danas ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović koji je sa direktorom Koridora Srbije Aleksandrom Antićem obišao radove na mostu na Južnoj Moravi.

„U ovom trenutku, od 1.200 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica koje gradimo i projektujemo, najintenzivniji radovi se izvode na Moravskom koridoru gde svaki dan imamo preko 2.000 radnika”, rekao je on.

Dodao je da se tom koridoru polako ulazi u završnu zonu radova od Pojata do Kruševca, a da su otvoreni radovi i na delu od Adrana do Mrčajevaca.

„Svima je već jasno da je Srbija najveće gradilište u ovom delu Evrope. Mi danas praktično nemamo nezaposlenog građevinskog radnika, svako može da nađe posao na jednom od 80.000 gradilišta, koliko ih sada ima aktivnih u Srbiji”, rekao je on, javlja Tanjug.

Dodao je da trasi Moravskog koridora gravitira oko pola miliona ljudi, a auto-put će omogućiti da se spoje Zapadna Srbija sa regionom centralne Srbije, odnosno Kruševac sa Čačkom.

Direktor Koridora Antić rekao je da je trenutno Moravski koridor najveće gradilište u Srbiji sa 2.265 angažovanih radnika, i 885 jedinica mehanizacije.

„U potpunosti je otvorena trasa u delu od Pojata do Kruševca, gde radimo na 77 različitih gradilišta. Najznačajnije je 10 mostova i 3 nadvožnjaka”, rekao je on.

Moravski koridor će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, i Kraljevo, a biće i prvi digitalni auto-put u Srbiji.

Komentari2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

dzordz
kao sto je sezdesetih gradjen autoput bratstva i jedinstva ljubljana-zagreb-beograd-skoplje, i cela mreza tada savremenih magistralnih i regionalnih puteva, i time se uslo u savremeni XX vek sedamdesetih i kasnije, tako se i danas nazire da ce srbija biti premrezena autoputevima i motoputevima, sto takodje treba da da zamah buducoj ekonomiji i transportu. vlade ce dolaze i odlaze, autopuevi ostaju narodu!
Biće tu, dok kažeš metro (i ostale bajke)
Saobraćajnice koji se grade i projektuju i to: Moravski koridor 112 km, Dužina deonice Bgd - Auto put Miloš Veliki je 7,9 kilometara, Fruškogorski koridor 48km, Preljina - Požega 30 km, i još 110 km do granice sa CG, Bgd Sarajevo oko 80 km, i još puno puteva i auto puteva znanih samo ministru u ukupnoj dužini cca 1200 km.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.