Utorak, 21.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

U planu da se legalizacija bespravno izgrađenih objekata završi do 2023.

(Фото Раде Крстинић)

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović je, gostujući u Jutarnjem programu RTS-a, naveo da je plan da se legalizacija bespravno izgrađenih objekata završi do 2023. godine.
„Mi smo rešili oko 20 odsto zahteva, ali cilj nam je da do 2023. da to pitanje bude rešeno, jer 90 odsto ljudi koji imaju problem sa legalizacijom su ljudi koji su pošteni i koji su kroz taj proces želeli da reše svoje elementarno pravo - pravo na krov nad glavom. Mi ćemo to brzo rešiti i te ljude ćemo rasteretiti administrativnih procedura koje ponekad opterećuju”, navodi Momirović, prenosi Tanjug.
Govoreći o građevinskim projektima u zemlji, ministar je rekao da građevinarstvo trenutno nosi privredu i podsetio da u Srbiji trenutno ima 80.000 gradilišta, ali i da nemamo dovoljno građevinskih radnika.
„Mi trenutno imamo 80.000 aktivnih gradilišta u Srbiji. Mi nemamo nijednog nezaposlenog građevinskog radnika u zemlji. Plate u građevinskom sektoru su neverovatno skočile i mi imamo problem jer nemamo radnika. Rešenje za radnu snagu je rast plata u građevinskom sektoru koji se odvija već nekoliko godina zaredom, priliv ljudi iz regiona i doškolovanje radnika”, navodi gost Jutarnjeg programa.
Beograd je sutra domaćin i „Samita železnica zapadnog Balkana”.
Budući da je 2021. proglašena „Evropskom godinom Železnice” glavna tema je ubrzani razvoj „održivog zelenog železničkog saobraćaja” i težnja da brze pruge povežu zemlje regiona.
Samit organizuje međunarodna „Trasportna zajednica” koju čine predstavnici Evropske unije i šet partnera iz regiona, među kojima je i Srbija.
Ministar navodi da je samit prilika za integrisanjem, povezivanjem jer, kako kaže, železnica ne može da funkcioniše na nivou samo jedne države.
„Nas i dalje opterećuje dugo čekanje na granicama, promena lokomotiva i osoblja, i mi to moramo zajedničkim aktivnostima da prevaziđemo, kako sa zemljama EU tako i sa našim partnerima u regionu”, navodi Momirović.
Dodaje da je ispred nas mnogo posla jer je, kako kaže, železnica transportni sistem budućnosti.
„Jedino železnica može da obezbedi održivu mobilnost, klimatsku neutralnost, energetsku efikasnost i bezbednost. I zato mi želimo da našu železnicu učinimo i efikasnijom i produktivnijom i zato želimo da se povežemo , integrišemo sa zemljama u regionu isa našim partnerima iz Evropske unije”, navodi Momirović.
Ističe da mi ove godine završavamo, kako kaže, najrevolucionarniji projekat u istoriji srpske železnice - brzu prugu Beograd-Budimpešta kao i da se nastavlja razvoj projekta te infrastrukture do Niša.
„Mi trenutno gradimo najbržu i najmoderniju prugu u istočnoj Evropi. Dva najveća grada u Srbiji povezujemo brzom prugom, to završavamo do kraja ove godine, u februaru puštamo u komercijalnu upotrebu. Dva najveća grada u Srbiji će biti povezana najboljom prugom u istočnoj Evropi. Već smo krenuli sa radovima od Novog Sada do Subotice, naš cilj je da spojimo Beograd i Budimpeštu modernom i brzom prugom kojom će ići najbolji vozovi koji trenutno postoje na tržištu”, zaključio je Momirović.

 

Komentari10
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Beogradjanin-Istrijan-Schwabenländle
Sve porusiti i poslati racun prestupnicima, jednostavno resenje.
Dejan
Po koji put
Gvido Prikaza
Ne znam koji je po redu Toma do sada ko hoce da resi legalizaciju i unisti vec unisten odnos prema drustvu i pravom sistemu. Za nekog ko je gradio predhodno pribavljajuci dozvole zeleci da zivi i postuje pravne norme koje cuvaju zajednicu ovo je direktan pucanj u glavu. Legalizuje se razbojnistvo, diskriminacija, nasilje, nepotizam
Бранко Ср'б Козаковић
Није важно шта се ради. Важно је да то буде брзо, радикално тако да се више не може поправити. Затим се појави политичар-популиста који ће све то да легализује. Порука је јасна: на добитку ће бити оно који раде против сиситема, а они поштени нека то буду и даље - уз то и сиромашнији и намагарчени. Подигните зграду на Београдској тврђави, на Панчићевом врху,.. или старосрпски К-District на месту где је трабло да буде продужетак парка - биће легализовано. Јер, квадрати вреде више од општег добра.
Lena
Pogledajte Morport ( morsku luku ) u Sociju. Mislite da je to ranije tako izgledalo ? Sada su svuda oko zgrade Morporta objekti tipa Novog Pazara. Ko je kako voleo i imao tako je i napravio. Nigde parkova, zelenila, prostora za pesacenje ispod palmi. Drvece se vidi u brdu , malo ispod snega. A gde su bili veliki brodovi za nocne zabave na nekoliko paluba za goste grada sada su plitki pontoni za privatne jedrilice. Morate gledati kako se svet razvija. Bilo je sta je bilo, nema vise nazad.
Dragoslav Manja
... a 2023. на "План" ће бити ударен печат - "НЕ ВАЖИ". Причам ти причу. И данас се гради без дозвола, све више и више.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.