Utorak, 07.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Posle gotovo dve nedelje nastavljena proizvodnja u Fijatu

(Фото ЕПА/Srdjan Suki)

KRAGUJEVAC- U fabrici „Fijat Krajsler automobili Srbija” (FCA) jutros je nastavljena proizvodnja modela „500 L”, posle povratka radnika sa gotovo dvonedeljnog plaćenog odsustva.

Kako je Beti rečeno u Samostalnom sindikatu te fabrike u Kragujevcu, proizvodnja je nastavljena u dve smene i „u punom obimu”, odnosno radi se do 200 vozila po smeni.

Predsednik tog sindikata Saša Đorđević rekao je da ovih dana očekuju razgovor sa predstavnicima menadžmenta posle kojeg će znati koliko će radnih dana biti do kraja godine i kada će zaposleni otići na zimski kolektivni godišnji odmor, budući da je ovogodišnji plan proizvodnje manji nego 2020. godine.

Prethodnih godina je bilo uobičajeno da zaposleni u FCA na odmor idu u drugoj polovini decembra.

 

 

Komentari6
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Кад ли ће ово мучење престати?
Aleksandar Mihailović
"Fiat" je vreća bez dna, živi na infuziji iz budžeta, 20-40 miliona evra godišnje, pa je bolje da se direktno zaposlenima plaća i da rade nešto drugo nego da ide pitaj Boga kome vreća para iz džepova naroda. Država je uništila ovu fabriku kupovinom za svoje potrebe stranih vozila, naravno, verovatno zbog provizija, kao što je uništila "Ikarbus", pardon, "Mercedes", kupovinom autobusa iz Poljske i Turske. Na drugoj strani se narod zadužuje da se napravi metro koji je u ovom trenutku nepotreban.
Aleksandar Mihailović
@Asda. I dalje subvencioniše i plaća da radnici budu malo malo pa na "čekanju" posla. @ПСА. Niste razumeli poentu, jedno su gužve a drugo je sada kada nastupa recesija, kada skače cena hrane, ulaziti u neprofitna zaduženja, umesto u proizvodnju hrane pa da se od zarade gradi metro. Metro je manje potreban nego da u 130 opština Srbije nema kanalizacije. Metro trasa je loše urađena, biće neracionalno, zato je Građevinski fakultet iz BG izašao iz projekta, to niste čuli? Provizije su glavni motiv.
Asda
Nisam siguran da drzava i dalje subvencionise fiat,jer je taj ugovor istekao pre god. ili dve?
Prikaži još odgovora
Иван Грозни
Ово нема ни у јавним предузећима. Тамо мора да се дође на посао.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.