Nedelja, 23.01.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Potpisana još dva ugovora s Kinezima za gradnju puteva

(Фото Танјуг)

Predstavnici vlade i Puteva Srbije danas su, u prisustvu predsednika Aleksandra Vučića, potpisali komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji pristupne saobraćajnice Gornji Milanovac - petlja Takovo sa predstavnicima kineske kompanije Pauer konstrakšn korporejšn ov Čajna.

Ugovor sa Kinezima su potpisali ministar građevinarstva Tomislav Momirović i v.d. direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak, a prisustvovala je i ambasadorka Kine Čen Bo.

Takođe, potpisan je i Okvirni sporazum o realizaciji projekata izgradnje obilaznica oko Požege, Užica, Loznice i tunela ispod prevoja Kadinjača.

Pristupna saobraćajnica Gornji Milanovac - petlja Takovo dugačak je 9,4 kilometara, od čega će na deonici od „Tenka” do Klatičeva biti izgrađeno 4,7 kilometara novog puta, a od Klatičeva do Takova u dužini od 4,7 kilometra biće rekonstruisan postojeći put.

Radovi bi trebalo da počnu u aprilu naredne godine, prenosi Tanjug.

Obilaznica oko Požege biće duga 3,8 kilometara i spajaće državni put prvog reda Čačak - Požega - Užice i državnog puta prvog reda Kosjerić - Požega - Arilje sa petljom Požega na autoputu ka Crnoj Gori koji je u izgradnji.

Obilaznica oko Užica u dužini oko 30 kilometara biće u profilu autoputa i deo autoputa ka Crnoj Gori.

Obilaznica oko Loznice dužine 13,6 kilometara i širine 30 metara deo je projekta izgradnje brze saobraćajnice Valjevo-Loznica.

Na obilaznici će biti 16 ukrštanja sa lokalnim putevima - sedam površinskih, od čega tri kružna, zatim šest podvožnjaka i ti nadvožnjaka.

Tunel ispod prevoja Kadinjača dužine 1.260 metara trebalo bi da skrati put od Užica do Bajine Bašte za šest kilometara i da olakša saobraćaj tako što će se izbeći više rizičnih oštrih krivina ispod Kadinjače koje su uz to tokom snežnih padavina teško prohodne, pa je postojeći put Dub-Dubci zimi neretko i zatvoren. Rekonstruisani put će biti dug 6,28 km.

Vučić: Gornji Milanovac, Požega, Užice i Loznica dobijaju obilaznice

Predsednik Srbije Aleksandar Vučiću izjavio je danas, nakon potpisivanja ugovora sa kineskom kompanijom Pauer konstrakšn korporejšn ov C hina za izgradnju obilaznica oko Gornjeg Milanovca, Požege, Užica, Loznice i tunela Kadinjača da će država prvi put izdvojiti tako veliki novac za građane i rešavanje njihovih saobraćajnih problema u tim opštinama i gradovima.

Predsednik je kazao da bi obilaznica oko Gornjeg Milanovca trebalo da bude završena 2023. godine, a u prvom kvartalu 2024. obilaznice oko Užica, Požege i Loznice.

Dodao je će jedino do 2025. ostati da se završi tunel ispod Kadinjače, jer je to veliki i komplikovan projekat, prenosi Tanjug.

Vučić je naglasio da ti projekti pokazuju koliko država brine i o građanima vam Beograda, Novog Sada i drugih velikih gradova, pošto te saobraćajnice neće služiti samo za njih i kako da brže stignu, na primer, do mora već se upravo grade za rešavanje njihovih problema.

„Čovek koji premeće planine počinje sa premetanjem kamenčića, kaže jedna kineska poslovica. Mi smo kamen po kamen krenuli da gradimo našu Srbiju i nas napredujemo i brže nego što smo sami očekivali i nadali se pre nekoliko godina”, istakao je predsednik Srbije.

Vučić je najavio da će uskoro biti potpisan i komercijalni ugovor za gradnju obilaznice oko Kragujevca, kao i da bi za nekoliko nedelje mogla da bude završena i otvorena deonica autoputa Miloš Veliki od Preljine do Pakovraće u dužini od 11 kilometara.

Komentari9
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Шта значи "Оквирни споразум"? Овде је једини УГОВОР за 9,4 км пута у Горњем Милановцу! Уговор је нешто што ће бити спроведено, а Оквирни споразум (по мени) може да буде "биће ручак за вечеру". О роковима горе наведеним, не бих, јер је бесмислено.
Mirjana Milutinovic
Čitam kometare o kreditima koji su uzeti 2000 godine. Pobogu ljudi pa Srbija je bila razorena 1999 godine. Sveje bilo uništeno i novac je išao tamo gde je bilo najpotrebnije. Ovo danas što se radi, pa nam Kinezi daju kredite, pa nam kinezi projektuju i grade najskuplje puteve u Evropi , ovo je rasipništvo nevidjenih razmera.
Milan
A sta je alternativa? Da ne pravimo puteve , ne proizvodimo nista, ne zaposljavamo nikuga ida imamo cist vazduh.?
boza
Sve na kredit, sve za njihove potrebe, i sve oni rade.
Rajko
Nije sve na kredit, veliki deo se radi direktno iz budzeta. Ove godine preko 3,5 milijardi eura iz budzeta ide za investicije.
Vojislav
Kineski krediti, kineski izvođači, kineski čelik, bakar, gume i dobit po svim osnovama, a nama skupi putevi i zagađen vazduh.
Lala
@Vojislav - ne, vi niste razumeli komentar. Posle 2000-te su uzeti krediti za puteve ali putevi NISU izgradjeni. GDE SU NOVCI???
Vojislav
[email protected] Očigledno niste razumeli komentar. Inače, Zapadu dugujemo bar 15 milijardi evra, po raznim osnovama..
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.