Sreda, 19.01.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Treba li taksistima davati subvencije

(Фото Драган Јевремовић)

U jeku inflacije, povećanja broja zaraženih virusom korona, u vrlo dramatičnim okolnostima društveno-političke nestabilnosti, vlada ove zemlje ne odustaje od subvencionisanja taksista za kupovinu ekološkog vozila do 8.000 evra. Da smo bogato društvo, da smo sve probleme rešili u svim segmentima, pa da pomažemo ovoj grupaciji koja ostvaruje profit vozeći građane Beograda po ekonomskim cenama. Postavlja se pitanje zašto pomagati taksiste kad ima i ugroženijih profesija. I zašto da svi poreski obveznici učestvuju u njihovom subvencionisanju? Koliko taksisti pokazuju solidarnost kad je reč o korisnicima njihovih usluga? Potpisnik ovih redova doživeo je da nijedan od desetak taksista na stanici preko puta Karađorđevog parka nije želeo da me preveze u Kovid bolnicu u Batajnici.

Zato zahtevam od vlade da ne baca naše pare privatnim licima za obavljanje profesije od koje građani ništa nemaju. Mnogi taksisti će i dalje biti bahati, neljubazni, osioni. O kvalitetu njihovih usluga treba govoriti. Bolje neka vlada vidi kako da ove poreske obveznike disciplinuje i uvede im fiskalnu kasu. Jer oni obavljaju jedno od malobrojnih zanimanja koja se paušalno oporezuju.

Siniša Stojčić,
Beograd

Komentari4
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dragan Petrovic
treba da smanje tarife malo i da se uvede vise konkurencije kao svuda u svetu da uber i takvi taksiji budu zaista niskotarifni a ne sarena laza. svuda u svetu ima to
Борис М. Бања Лука
Социјализам по мозговима.
Земунац
Мене само занима да ли су београдски таксисти толико оптерећени трошковима и наметима, за разлику од таксиста у другим градовима, па да само за улазак у такси плаћате толико колико би се у другим градовима добро провозали. Колико знам цене горива су свуда исте, цене резервних делова и возила такође за све исте. Било би добро да новинари мало то истраже шта и колико плаћају једни, а колико други да би разлике биле баш толике.
Срки
За вашу информацију, таксисти не одређују цене својих услуга, њих одређује град, и она је јединствена за све таксисте који раде на територији града. Такође, садашња цена је формирана у време када је литар бензина био упола мањи од садашње цене. Таксиста паушалац има око 30.000 динара фиксних месечних трошкова према држави, чланарина у такси удружењу је око 50 евра, апликације узимају неки проценат од вожње, и тако. Такси возила имају два техничка годишње и посебно осигурање путника.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.