Subota, 28.05.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Preterano ste uživali u praznicima? Iskoristite januar i regenerišite jetru

(Pixabay)

Kako god da ste proveli Novu godinu i Božić, sigurno ste se malo opustili i preterali u hrani i piću. Ali, posle dana bogate trepeze, svečanih poslastica nije iznenađenje da mnogi osećaju posledice preteranog uživanja.

Sada, januar je uveliko stigao, što znači da je pravi trenutak da započnete zdraviji način života.Praznična trpeza bogata je namirnicama koje otežavaju jetri i digestivnom sistemu da rade pravilno i nesmetano. Poznata nutricionistkinja Gabriela Pikok, objašnjava za Dejli mejl, da je uvođenje samo nekoliko malih navika u svakodnevnu rutinu sve što je potrebno da bismo se osećali mnogo bolje.

„Ono što znam je da ne morate da pravite velike promene da biste postigli svoje ciljeve. U ishrani je sve u ravnoteži i promene koje unosite moraju da se uklope u vaš način života“, kaže Gabriela koja navodi da je organizmu potrebno da ima hranu bogatu vlaknima, lisnato povrće i bobičasto voće.

Gabriela je napravila i spisak od pet navika koje treba da uvrstite u rutinu kako biste se osećali bolje

Ništa na prazan stomak

Izbegavajte da pijete kafu ili čaj na prazan stomak. Mnogi misle da ispijanje čaja znači konzumiranje manje kofeina, ali čaj sadrži skoro isto koliko i kafa. Uvek pijte jutarnji čaj ili kafu sa malo proteina.

Vitamin B

Zamenite energetska pića vitaminom B. To je moćan suplement, tako da ga uvek uzimajte uz obrok.

Jedite na tri sata

Ciljajte da jedete svaka tri sata i nikada ne čekajte dok ne osetite glad, jer to ukazuje da vam je nivo šećera u krvi prenizak.

Zdrave užine

Užinajte tokom dana. To ne znači da grickate keks, već da imate užinu fokusiranu na proteine kako biste premostili između obroka da bi nivo šećera u krvi bio stabilan. Dobar predlog su tvrdo kuvana jaja, hladno meso, orasi i semenke ili proteinska pločica.

Vežbanje

Vežbajte, jer kada vežbamo, oslobađamo endorfine, serotonin i dopamin, što nam daje podsticaj. Vežbanje će takođe poboljšati vaš san što će neizbežno imati pozitivan uticaj na nivo energije tokom dana.

Komentari0
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.