Nedelja, 25.09.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Za ravan stomak promenite jelovnik, ovih pet namirnica jedite svakodnevno

(Freepik)

Višak masnoća na stomaku je opasniji nego što mislite da jeste. Kako starimo ili više sedimo, povećava se rizik da dodamo struku i više nego što je potrebno. Istraživanja sugerišu da je višak stomačnog ili visceralnog sala veoma štetan s obzirom da okružuje unutrašnje organe i dovodi u veliki rizik od razvoja brojnih zdravstvenih problema - dijabetesa, srčanih bolesti, problema sa jetrom.

Da usporite nastanak masti uovoj regiji potrebno je da trajno promenite navike – počnite redovno da vežbate, izbegavajte rafinisanu, procesiranu hrane i hranu sa šećerom. Takođe, postoje namirnice koje mogu da pomognu da postignete svoj cilj gubitka masti na stomaku, a dijetetičar Garima Gojal predlaže da dodate ovih pet namirnica u dnevnu ishranu.

Jaja

Jaja su često zanemarena namirnica, međutim, jaje vam može pomoći da izgubite višak masti. Jaja su bogata proteinima, pa čak sadrže i esencijalnu aminokiselinu leucin koja katalizuje mehanizam sagorevanja masti. Poznato je da prisustvo holina u žumancetu isključuje gene za dobijanje masti.

Jogurt

Jogurt sadrži koristan soj bakterija lactobacilus koji smanjuje taloženje masti.

Citrusi

Agrumi poput limete i pomorandže su prepuni kalijuma - minerala važnog za regulisanje ravnoteže vode u telu i stoga mogu da se bore protiv nadimanja i upale koje su uključene u skladištenje masti.

Zeleni čaj

Zeleni čaj sadrži flavonoide i polifenol, koji pomažu u kontroli nivoa holesterola. Savetuje se da konzumirate najmanje jednu šolju zelenog čaja svaki dan da biste držali nivo holesterola pod kontrolom. Zeleni čaj je bogat kofeinom i flavonoidom koji se zove katehin, a oba jedinjenja pomažu u razgradnji viška masti.

Zeleno povrće

Zeleno lisnato i sezonsko povrće dobro je za imunitet jer je bogato vlaknima i prepuno je antioksidansa. Ima mnogo hranljivih sastojaka kao što su vitamin A, vitamin C, folna kiselina, vitamin K, magnezijum.

Komentari0
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.