Svaka treća osoba o svojoj ishrani odlučuje na osnovu iskustva sa društvenih mreža
Trećina ispitanika ishranu menja u skladu sa savetima koje pronalazi na društvenim mrežama. Takođe, svaka peta odrasla osoba priznaje da se u odlukama o hrani potpuno oslanja na društvene mreže i da ih smatra legitimnim izvorom informacija, pa je od 2.000 ispitanih samo 28 odsto navelo da pre nego nešto ubace ili dodaju na svoj jelovnik provere isa stručnjacima, kuvarima, dijetetičarima.
Zanimljivo, pod uticajem društvenih mreža je više od četvrtine odraslih iz ishrane potpuno izbacilo hleb, više od petine je izbacilo mlečne proizvode, a 23 odsto ispitanika više ne doručkuje. Takođe, 27 odsto ispitanih smatra da bi s jelovnika trebalo potpuno izbaciti namirnice životinjskog porekla.
Veliko istraživanje pokazalo je i da su mladi pod najvećim pritiskom da prihvate veganski stil života, prenosi Miror.
Подели ову вест



Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.