Subota, 25.06.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Novih 500 taksista za mesec-dva

(Фото Н. Марјановић)

Broj taksi vozila u gradu iznosiće 6.410. – Ubuduće biće oduzete dozvole za rad onima koji iz neopravdanih razloga ne obavljaju posaoDa na gradskim ulicama nema dovoljno taksista konačno su svi priznali. Zato je Stari dvor napokon aminovao, odnosno dao zeleno svetlo da se u taksiranje uključi dodatnih 500 taksista. Reč je o vozačima koji su još ranije položili neophodne testove, pre svega onaj o poznavanju grada, za šta su im izdata i uverenja.

Rešenje za angažovanje novih taksista, koji bi na ulice trebalo da izađu za mesec-dva, potpisao je ne gradonačelnik, kako se očekuje, već njegov zamenik Goran Vesić.

– Rešenje sam potpisao u utorak i ono je odmah objavljeno u „Službenom listu Grada Beograda” i stupilo je na snagu. Broj taksi vozila u sistemu javnog prevoza u Beogradu biće, dakle, povećan za petsto. Sa ovim povećanjem, broj taksi vozila u Beogradu iznosiće 6.410 – rekao je Vesić.

On je ocenio da grad nastavlja sa unapređenjem taksi prevoza.

– Podsećam da je država obezbedila subvencije za kupovinu vozila, a razgovaramo o tome šta možemo dodatno da uradimo kako bi se ova usluga u javnom prevozu poboljšala. Prema planu, cilj je da do 2027. imamo optimalni broj vozila u gradu, a to je 7.006 – zaključio je Vesić.

Žitelji glavnog grada već duže apeluju da se poveća broj taksista jer ih nema dovoljno i često ne mogu da se oslone na njihovu uslugu jer ih teško dobijaju. U međuvremenu su i predstavnici taksi udruženja priznali da na ulicama nema 6.500 taksista, kako se godinama tvrdilo, već ih je znatno manje i da su razlog tome prirodan odliv, korona, ali i to što dobar deo onih koji imaju dozvole ne taksira. Zato će ubuduće, najavljuju taksisti, biti oduzete dozvole za rad onima koji iz neopravdanih razloga ne obavljaju posao, a izdate su im regularno.

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Vladimir Marković
Taksista je malo i sa novim cenama veoma su skupi. Potrebno je razbiti monopol i svima koji ispunjavaju uslove dozvoliti taksi prevoz. Ograničenje broja je diskriminacija i lopovluk.
mica
i lepo bi bilp da taksisti imaju solidna vozila
Dragan
Kad dodju Uber i druga resenja za prevoz gradjana , Beograd moze da se prizna kao centar. A ova komunsticka resenja koja ne dozvoljavaju napredak e razvijanje su totalno zaostarela.... Pazi opstina grada odlucuje koliko ce taksista da radi a koliko da ne radi ...... kao da ne postoji ponuda i potraznja kao u celom razvijenom svetu .. nego to javni sluzbenici i birokrate odlucuju ...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.