Četvrtak, 11.08.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Počeli pripremni radovi za izgradnju mosta u okviru Fruškogorskog koridora

(Фото mgsi.gov.rs)

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je da danas „kada cela Evropa govori o preživljavanju, mi govorimo o investicijama”, povodom početka radova na izgradnji mosta u okviru Fruškogorskog koridora.„Ovo su projekti koji menjaju perspektivu naše zemlje”, rekao je Momirović.

Na Dunavu, između Petrovaradina i Kovilja, u toku su radovi na postavljanju privremenog čeličnog mosta, koji će služiti za izgradnju budućeg mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora.

Govoreći o izgradnji brze pruge Novi Sad - Subotica, Momirović je naveo da Vlada Srbije ima cilj da se što pre završi ta važna investicija, uz očuvanje kulturnog nasleđa na arheološkim nalazištima na 11 kilometara pruge na lokacijama u Novom Sadu, Vrbasu i Subotici.

Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović rekao je da će most povezivati Kovilj i Petrovaradin u dužini od 1,7 kilometara i biće jedan od najvažnijih objekata na koridoru, uz tunel kroz Frušku goru koji će biti duži od tri i po kilometra.

Prema njegovim rečima, ovaj projekat je izuzetno važan za Novi Sad, Irig i Rumu jer je ta deonica sa oko 900 kamiona i 10.000 vozila dnevno jedna od najopterećenijih kada je reč o državnim putevima u Srbiji.

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević rekao je da „niko nije mogao da zamisli” da se istovremeno grade dva nova mosta na Dunavu u Novom Sadu i da se projektuje treći, pešačko-biciklistički most, što će omogućiti da se poboljša kvalitet života u Novom Sadu, navodi Beta.

Novi tranzitni most biće, prema njegovim rečima, najbrža veza između autoputeva E70 i E75 koji će rasteretiti saobraćaj kroz Novi Sad.

Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić rekao je da će Srbija sa autoputem i brzom saobraćajnicom Ruma-Šabac-Loznica, imati oko 120 kilometara modernih puteva sa mostovima na Dunavu i Savi, sa dva tunela, od kojih će Iriški venac biti najduži u Srbiji.

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Panonski mornar
Naravski.
Hajduk Veljko
I, Srbiju, naravno.
Hajduk Veljko
Odlicna vest.Za celu Vojvodinu.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.