Utorak, 04.10.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

GSP-u nedostaje 200 vozača

(Фото Н. Марјановић)

Javno komunalno preduzeće GSP „Beograd” trenutno ima 2.806 vozača linijskog prevoza što je za oko 200 manje od potrebnog broja kako bi sistem normalno funkcionisao, kažu u tom preduzeću i dodaju da konstantno imaju otvoren konkurs za prijem novih vozača i da se trude da omoguće što bolje uslove za rad.

Prema rečima šefa Kadrovske službe u „GSP Beograd” Milana Pumpalovića, broj vozača u tom preduzeću u poslednje dve i po godine varira između 2.750 i 2.850, a od trenutnih 2.806 na neodređeno vreme zaposleno je oko 2.500 vozača.

„Prema Zakonu o radu, dozvoljeno je da zaposlene držimo u radnom odnosu na određeno vreme do 24 meseca, a nakon toga svi vozači budu primljeni na neodređeno vreme, naravno ako ostvaruju radne rezultate koje mi, kao poslodavac, zahtevamo”, rekao je Pumpalović.

Naveo je da je prosečna starost vozača u GSP-u oko 47 godina i dodao da to preduzeće konstatno ima otvoren konkurs, te da je tokom ove godine za posao vozača konkurisalo oko 360 kandidata.

Podsetio je da, između ostalog, nude i stručno usavršavanje i dokvalifikaciju vozača koji poseduju vozačku dozvolu C kategorije za sticanje vozačke dozvole D kategorije.

„Sa time smo počeli od septembra 2018. godine i do sada je po tom osnovu primljeno 377 vozača”, rekao je Pumpalović.

S obzirom na to da sve veći broj vozaća odlazi na rad u inostranstvo gde takođe nedostaje ova vrsta kvalifikovanog kadra naveo je da su u ovom preduzeću još od 2018. godine počeli da se bave problemom nedostatka vozača i dodao da kolektivni ugovor donet te godine daje bolje uslove rada zaposlenima u GSP-u i da su, osim drugih pogodnosti koje propisuje taj ugovor, uvedeni i bonusi od 30 odsto na zaradu vozačima.

Pumpalović je rekao da je većina vozača zadovoljna, ali da uvek ima onih nezadovoljnih, te istakao da GSP gleda da i sa svakim narednim kolektivnim ugovorom pruži što bolje uslove rada kako bi vozači bili zadovoljniji i sa većim elanom radili.

Naveo je da se u GSP na godišnjem nivou u proseku u poslednjih pet godina primi oko 308 vozača, dok preduzeće godišnje u proseku napusti oko 247 vozača.

„Imamo 50, 60 vozača više nego što nam napusti preduzeće”, rekao je Pumpalović i pojasnio da se svi vozači šalju na lekarski pregled koji je obavezan po zakonu, te da se na godišnjem nivou 50 do 60 vozača premesti na druge poslove zato što ne prođu taj pregled, prenosi Tanjug.

Pumpalović je pozvao sve zainteresovane da konkurišu putem sajta GSP-a ili da direktno u pisarnici preduzeća podnesu molbu za prijem u radni odnos.

„Bez obzira da li poseduju vozačku dozvolu C ili D kategorije neka podnesu molbu i mi ćemo ih kontaktirati u što kraćem roku”, poručio je Pumpalović.

Komentari4
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Taj sam
S obzirom kako su bedno plaćeni, na sve to nameta za vozača koliko hoćeš, nije čudno što ih fali...tek će da ih fali.
Бранислав Станојловић
Платите их боље!
Земунац
Осим плате требало би више повести рачуна и о радном времену возача у градском превозу. Наиме неко ''паметан'' је изједначио време за воланом свих професионалних возача на 8 сати. Концентрација и замор возача у градском превозу је далеко већа од оног што вози по ауто путу. Зато је некад смена возача у градском превозу била 6 сати, јер је то значило већу безбедност за све нас. Већа плата значи и то да возач не мора да допунски ради и на другом месту тиме повећавајући своје дневно време за волано
Boza
Дајте стипендије па их вежите уговором.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.