Petak, 30.09.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Oko 816.000 ljudi u Beogradu koristi javni prevoz – 53 odsto ima kartu

(Фото Небојша Марјановић)

Oko 816.000 građana u Beogradu koristi javni prevoz, od čega 53 odsto ima mesečnu ili godišnju kartu, saopštio je danas Centar za lokalnu samoupravu.

Direktor Centra Nikola Jovanović rekao je da je najveći problem što samo 115.000 kupuje mesečnu kartu za prevoz, od oko 790.000 zaposlenih.

„U ovoj kategoriji treba tražiti suštinska poboljšanja”, poručio je Jovanović i dodao da u Beogradu oko 250.000 penzionera kupuje godišnju kartu, a još oko 70.000 građana koji imaju pravo na povlašćenu cenu uzimaju mesečnu kartu.

Jovanović je rekao da naplata karata nije ključni razlog za slabo funkcionisanje javnog prevoza.

„Na ovom problemu sve zainteresovane strane moraju zajednički raditi i mora se naći sistemsko rešenje, pre svega za povećanje mesečnih karata kod zaposlenih”, istakao je Jovanović, navodi Tanjug.

Komentari12
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Sima
"..проблем што само 115.000 купује месечну карту за превоз, од око 790.000 запослених". Naravno. Ne može istu cenu karte da plaća onaj ko ima platu 35-45.000 (tih je najviše) , onaj ko ima 50-70.000 i onaj sa 70.000 plus. Uvesti rangiranje prema visini plate pa će i veći deo onih sa malom platom plaćati markicu. Za najniža primanja da bude recimo 1.500 do 2.000, za srednja od 2.000 do 3.500 i zanajviše od 4.000 din.
Мирослав
Не видим разлог зашто би било ко субвенционисао карту у БГ. У унутрашњости бус мора да се плати, често и много скупље за краће релације него у БГ.
AS
Toliko buke i price, a malo pameti!? Cene regularnih karata zadrzati makar na ovom nivou (inflacija sve udara), ali zato kazne za svercovanje puta 3-4. Ja sam se (ne stideci) svercovao u mladosti neku deceniju, ne zato sto nije bilo klime (u to vreme nigde), ili nisam imao para, vec je prosto bilo jeftinije platiti kaznu u mesec, dva, nego regularnu markicu.
Mister No
Vinjeta od 1000eur godišnje za Beograd rešava problem i gužvi i GSP-a. Ajde Šapiću da te vidimo šta možeš.
Љубљана треба да буде приемр добре праксе
"највећи проблем што само 115.000 купује месечну карту за превоз, од око 790.000 запослених." Ово је проблем у две равни, које нису одвојене. Прво, у погледу организовања јавног градског превоза неодрживо је да само 14,5% запослених плаћа месечну карту, односно користи јавни градски превоз до радног места. Друго, неодрживо је да се 85,5% запослених превози путничким аутомобилима на посао, јер се тиме обесмишљава јавни градски превоз, планови увећања и проширења (метро), те загушује саобраћај.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.