Četvrtak, 01.12.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Obimni radovi na tramvajskoj skretnici u Nemanjinoj

Redovne tramvajske linije biće uspostavljene stupanjem na snagu zimskog reda vožnje 1. septembra ukoliko ne bude pomeranja roka
Мајстори на неколико тачака на трамвајском коридору и под директним сунцeм радили су пуном паром (Фото: Д. Алексић)

Za dobar deo Beograđana koji svakodnevno koriste javni prevoz, osim uobičajenog manjeg broja vozila u toku leta, dodatna muka je i to što je već više od pola meseca poremećen tramvajski saobraćaj. Od sredine jula deo tramvajskih linija je ukinut, a deo njih drugačije je organizovan i tako će biti sve do kraja avgusta. Razlog za to su obimni radovi na tramvajskoj skretnici u Nemanjinoj na uglu sa Resavskom ulicom. Taj posao, kako je još ranije ukazano iz GSP „Beograd”, izvodi „Elektrograđevinska operativa”.

Da se na terenu makar u prepodnevnim i ranim popodnevnim satima ne zabušava i da ima radnika koji uveliko sređuju skretnicu na ovoj važnoj tramvajskoj raskrsnici, potvrdila je i jučerašnja slika. Majstori na nekoliko tačaka na tramvajskom koridoru i pod direktnim suncem radili su punom parom, ali čini se da dosta posla predstoji do konačnog povratka tramvaja na redovne trase. Ako ne bude pomeranja roka za sređivanje ove skretnice, redovne tramvajske linije biće uspostavljene stupanjem na snagu zimskog reda vožnje koji podrazumeva veći broj javnih vozila, a koji se uobičajeno uspostavlja 1. septembra. Ukoliko se tramvaji do tada ne vrate na redovne trase, to bi mogao da bude kolaps u najavi jer brojni građani koriste ova vozila za put od kuće do posla, škole, fakulteta. A gužve u saobraćaju uobičajeno se vraćaju od 1. septembra.

Aktuelne tramvajske izmene nisu prve takve u poslednjih nekoliko godina. Zbog rekonstrukcija gradskih ulica, tramvaji su u više navrata preusmeravani, ukidani, trase su im drastično menjane pa su se Beograđani, hteli – ne hteli, uveliko navikli da su njihove tramvajske linije znatno češće na vanrednim trasama ili ukinute, nego što su na redovnim tramvajskim koridorima. Dovoljan primer je možda linija 3 za koju su Beograđani zaboravili da uopšte postoji jer tramvaji sa ovom oznakom već dugo „privremeno ne saobraćaju”. Zbog aktuelnih radova u Nemanjinoj, tu oznaku trenutno nose i tramvajske linije 2, 5, 7, 9 i 12. Neke od njih dobile su alternative, ali to građanima nije dovoljno jer zbog važećih izmena moraju da presedaju i da, i u ionako neredovnom javnom prevozu, dodatno gube vreme.

Radovi u Micka Krstića preusmeravaju autobuse

Zbog izgradnje elektroenergetskog i telekomunikacionog voda u Ulici vojvode Micka Krstića od danas pa sve do 28. avgusta menja se režim rada nekoliko linija javnog prevoza, saopštili su iz GSP-a. Vozila sa linija 16, 23 i 25 će ka terminusu Karaburma 2 saobraćati trasom: Višnjička, Mirijevski bulevar, Marijane Gregoran, Salvadora Aljendea, Karaburma 2. Ka gradu će se kretati: Salvadora Aljendea, Marijane Gregoran, Dragoslava Srejovića. Onda će autobusi sa oznakom 25 nastavljati kroz Mije Kovačevića i Ruzveltovu, a autobusi 16 i 23 kroz Mije Kovačevića i Bulevar despota Stefana i dalje redovnom trasom.

Zbog ovih izmena, privremeno se ka okretnici Karaburma 2 za linije 16, 23 i 25 ukidaju stajališta: Vojvode Micka Krstića, Patrisa Lumumbe, Diljska, Stevana Hristića, Husinskih rudara i Salvadora Aljendea. U smeru ka gradu ukidaju se stajališta Vuka Vrčevića i Patrisa Lumumbe. Vozila će na izmenjenim delovima trasa koristiti postojeća, kao i privremena stajališta Salvadora Aljendea 1 (u toj ulici u smeru ka okretnici Karaburma 2) i Marijane Gregoran 1 (u istoimenoj ulici u smeru ka gradu).

Kada je reč o noćnom prevozu, autobusi sa linije 32N saobraćaće istom trasom kao i vozila sa linija 16, 23 i 25.

Komentari0
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.