Utorak, 06.12.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Gužva u javnom prevozu zbog „presvlačenja” saobraćajnica

Zbog radova u Despota Stefana na vanredne trase preusmereni 16, 27, 27E, 32E, 35, 43, 58 i 95, kao i više noćnih autobusa
(Фотографије Ј. С. Т.)

Ulice kojima se kreću vozila javnog prevoza pune su rupa, neravnina, pukotina u dotrajalom asfaltu… Da bi bilo pametnije da se na to izdvajaju pare iz gradskog budžeta, nego na neke druge neobjašnjive stavke koje su godinama u njemu, ocenili su na minulom zasedanju Skupštine grada odbornici „Ujedinjenih”, da bi ubrzo gradonačelnik Aleksandar Šapić najavio da je rebalansom upravo za sređivanje kolovoza u mnogim ulicama opredeljeno oko milijardu dinara. Naročito u centru, kako je rekao, godinama to nije rađeno.

– Prosto nije bilo ulice da prođete, a da ne ugrozite vozilo. U toku leta već su neke saobraćajnice dobile novi asfalt, a do Nove godine tek će biti ovakvih rekonstrukcija, što će se nastaviti i u 2023. To svakako ne znači da nećemo krenuti i u krupnije obnove saobraćajnica – kazao je Šapić.
Pošto je gradonačelnik u jednom momentu naveo da šta god on najavljivao opozicija to uglavnom kudi, Mila Popović, šef odborničke grupe „Ujedinjeni”, ukazala je da to nije tačno, pohvalivši upravo izdvajanje sredstva za asfaltiranje ulica.

– Ali, istovremeno želim i da zamolim da za ulice, koje ste naveli da ćete raditi, date građanima na vreme tačan plan i rokove. Da znaju kada počinju ti radove, a ne da se o tome informišu posredstvom Tvitera – sugerisala je Popovićeva.

I baš ubrzo pošto su iz „Ujedinjenih” apelovali da se na vreme građanima da jasan plan i rok za izvođenje, jedni takvi radovi, kakve je gradonačelnik najavio da će se izvoditi, pokazali su da grad još nije uvežbao disciplinu – blagovremeno informisanje. Jer sređivanje kolovoza počelo je ovih dana u Bulevaru despota Stefana, od Skadarske od Cetinjske, ali da će se ono raditi građani nisu saznali na vreme zbog čega su juče ujutru s razlogom mnogi od njih negodovali kada su shvatili da su zbog tih izmena autobusi na brojnim linijama preusmereni.

Jeste informacija o tim izmenama prethodnih dana objavljena na sajtu Grada Beograda i GSP „Beograd”, ali nepuna dva dana pred početak sređivanja dela ovog bulevara. I baš zbog toga što nisu blagovremeno, nego po ko zna koji put u poslednjem momentu, objavljene izmene, jedna radna nedelja Beograđana počela je sa opravdanim negodovanjem u javnom prevozu. Jer, zbog radova u Despota Stefana na vanredne trase preusmereni su autobusi 16, 27, 27E, 32E, 35, 43, 58 i 95, kao i više noćnih linija. Deo njih preusmeren je kroz ionako već javnim i ostalim prevozom opterećenu Francusku ulicu, i druge dorćolske ulice.

Zajedničko za sve ove izmenjene linije, a na osnovu jučerašnjeg iskustva putnika, jeste dugo kruženje i gubljenje vremena.

– Bila sam u autobusu 27E, krenula sam uobičajeno na posao, čak i ranije neogo inače jer ponedeljak je da se ne kasni, a onda sam u jednom momentu shvatila da se nešto čudno dešava i da ljudi počinju da se osvrću i gunđaju. Vozili smo se drugom trasom. Pomislila sam da je možda neka privremena, kratka izmena, ali onda smo čuli da je to zbog radova koji su u Bulevaru despota Stefana tek počeli i koji će trajati do poslednjih dana meseca. I nisam bila jedina, možda su samo dve, tri osobe u autobusu znale o čemu je reč – navodi sugrađanka Mirjana Zdravković dodajući da je na kraju kasnila na posao jer je samo u zoni najužeg centra grada autobus mileo 25 minuta.

– Da smo na vreme znali šta nas čeka pa da izađemo ranije, ovako em smo neplanirano izgubili vreme, em je bilo mučenje – žali se ova sugrađanka.

I drugi putnici koji su nam se javili naveli su da im je neblagovremeno informisanje prilično zagorčalo početak radne nedelje, pogotovu probijanje kroz ionako saobraćano opterećenu Francusku.

Radovi koji su neprijatno iznenadili građane koji koriste javni prevoz trajaće do 20. oktobra, poručuje sajt najvećeg gradskog prevoznika.

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pikac
I ja ću da ,,presvučem,, JEDNO PIVO...ajd, živeli
Бранислав Станојловић
Није Београд једини такав. Исто је и овде у Лондону.
Означите радове саобраћајним знацима, благовремено
Пре свега, не пресвлаче се асфалтом централне градске саобраћајнице усред сезоне, радне и школске. То је требало урадити у јулу и августу, и то ноћу, деоницу по деоницу. Што се тиче неравнина, улегнућа, ударних рупа и оштећења, проблем је у подлози. При оволико високој фреквенцији саобраћаја (број возила у граду вишеструко повећан у последњих неколико деценија, кад су саобраћајнице пројектоване и изграђене или реконструсисане), непоходно је променити систем и прећи на армирано-бетонску подлогу.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.