Ponedeljak, 06.02.2023. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Taksi i za osobe sa hendikepom

(Фото Н. Марјановић)

Na svakih 300 taksi vozila trebalo bi da se uvede makar jedno koje će biti prilagođeno osobama sa hendikepom, korisnicima kolica što trenutno nije slučaj. To su na poslednjoj sednici predložili odbornici „Ujedinjenih” i „Moramo”, tražeći da se na njen dnevni red uvrsti tačka o izmeni Odluke o taksi prevozu. Ove dve odborničke grupe to su učinile u ime Udruženja studenata sa hendikepom.

– Žao mi je što ovaj predlog nije procesuiran, da se velikom broju građana omogući svakodnevno korišćenje taksija – rekao je Dobrica Veselinović, šef odborničke grupe „Moramo”.

Ubrzo su predstavnici skupštinske većine ukazali da je to nešto za šta treba malo vremena jer je reč o pitanju kojim treba da se pozabave tri sekretarijata – za socijalnu zaštitu, za javni prevoz i za finansije.

Gradonačelnik Aleksandar Šapić ocenio je da „nije lepo ni pristojno da se zahteva da se taj predlog hitno uvrsti na dnevni red jer je za izmenu te odluke potrebno neko vreme”.

– Voleo bih da bude spremno za sledeću skupštinu, videćemo. Ako postoji neka opština koja se bavila osobama s invaliditetom, to je Novi Beograd. Sam predlog je svakako dobar i daj bože da se spremi za sledeću skupštinu – kazao je Šapić.

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Beogradjanin-Istrijan-Schwabenländle
Аутомобили који се користе као такси возила налазе се у приватном власништву таксисте. Таксиста сам одређује које ће возило купити, наравно имајући на уму своју жељу, али и понуду на тржишту аутомобила, економске податке возила, на своје финансиске могућности. Кола са више седишта ( 4 - 8 ) су наравно нешто скупља у набави, али могу да приме више путника. Питање је колико се често догађа да само у БГ дође одједном група од 5-8 особа да затражи такси услугу ? Вероватно ретко.
Бранислав Станојловић
Зашто се у Србији користе било каква возила за таксирање, а не специјална (возач одвојен од путника, посебно висока унутрашњост, приступ за колица...) као овде у УК?
Vesna
Bas lepo. Sada bi mogao i da se uvede taksi sa vise sedista, koji bi mogao da prevoci viseclane porodice.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.