Petak, 11.07.2025. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Uklanjaju se šine na Dorćolu

(Д.Јевремовић)

U železničkoj stanici Donji Grad u proteklih mesec dana, od kada je počelo uklanjanje železničke infrastrukture sa trase budućeg Linijskog parka u Beogradu, demontirana su četiri stanična koloseka u dužini oko 1.500 metara i deo otvorene pruge u dužini oko 1.250 metara.

Na prostoru železničke stanice Donji Grad demontirani su i uklonjeni koloseci i šine, odnosno celokupan gornji stroj pruge, rekao je Tanjugu Nenad Stanisavljević iz Infastrukture železnice Srbije.

"Sa ove lokacije skinuto je do sada i 2.080 betonskih pragova, koji se dalje transportuju u stanicu Svilajnac, kako bi se koristili za rekonstrukciju pruge Svilajnac - Despotovac", naveo je on.

U Donjem Gradu demontirano je i deset skretnica, a poskidani su i kablovi sa putnog prelaza u ulici Žorža Klemansoa odnosno nekadašnjoj Francuskoj ulici.

Kaže da istovremeno u železničkoj stanici Dunav stanica ekipe na terenu rade na demontiranju četvrtog staničnog koloseka, kao i na ravnjanju pasarele u ulici.

Na ovoj lokaciji u toku je uklanjanje rastinja i raščišćavanje terena.

Skinuti su i betonski pragovi, koji se zatim dalje odvoze u Ranžirnu stanicu Beograd centar u Makišu, dodao je Stanisavljević.

Infrastruktura železnice Srbije započela je radove na uklanjanju stare železničke infrastrukture na Dorćolu početkom oktobra i oni treba da budu završeni za 120 dana.

Radovima je obuhvaćeno uklanjanje stare železničke infrastrukture i uklanjanje dela trase budućeg Linijskog parka, na potezu od pešačke pasarele na Dorćolu, preko Dunav stanice, do blizine Pančevačkog mosta.

Radove izvodi veći broj firmi, koje predvodi Srbijaput iz Beograda.

Vrednost ovog posla iznosi oko 70 miliona dinara.

Kada ovaj deo trase bude raščišćen, biće oslobođeno oko četiri i po kilometra zemljišta u samom centru Beograda, na izuzetno atraktivnoj lokaciji, namenjenog za izgradnju budućeg Linijskog parka, koji će se prostirati od Beton hale do Pančevačkog mosta.

Prema ranijim najavama gradskih čelnika, reč je o višegodišnjem projektu, prema kome će Linijski park obuhvatati velike zelene površine i parkove, pešačku zonu, sportsko-rekreativne i komercijalne sadržaje, infrastrukturne i kulturne objekte, kao i javne službe.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Oslobođenje Jalije
"Vrednost ovog posla iznosi oko 70 miliona dinara." Da li se radi o ukupnoj vrednosti, što bi podrazumevalo vrednost obavljenih radova na uklanjanju železničke pruge, kao i vrednost čeličnih šina prodatih železari kao sekundarna sirovina? Ili se radi samo o ceni radova, a šine na kilo će neko drugi da proda i da obračuna "kako mu narede"? Plus nepomenute hrastove pragove?

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.