Utorak, 31.01.2023. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Nutricionisti se složili koja je namirnica najbolja za mršavljenje posle 40. godine

(Picjumbo)

Mršavljenje nakon 40. deluje kao vrlo ambiciozan i naporan posao, ali nutricionisti savetuju da se ne plašite i ne bežite od svojih ciljeva.

Ono što je najvažnije potrebno je da izaberete pravu dijetu. Vlakna su ključna za održavanje energije i sitosti, a nutricionisti savetuju da počnete da koristite tokom faze slabljenja što više puted od badema. 

On može da bude idealan namaz za tost, dodatak smutiju, a dr Dev Batra preporučuje da od svih maslaca od orašastih plodova najradije birate od badema. 

„On sadrži tri grama vlakana po kašiki. Ima nizak sadržaj šećera, što je važno za održavanje kontrole šećera u krvi i gubitak kilograma. Uz to, ima visok sadržaj zdravih masti i proteina, zbog čega je manje verovatno da ćete se prejedati. A odličan je i za zdravlje creva”, pojašnjava dr Batra, prenosi Zdrava krava. 

Puter od badema pomaže i da graciozno starimo jer sadrži biljne proteine. „Porcija maslaca od badema ima 6.7 grama proteina. Voće uz maslac od badema je lagan i zdrav međuobrok koji će vam pomoći da mršavite, budete siti i puni energije”, dodala je.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Hrana je zdravlje
Zaboravili ste laguminoze, posebno socivo. Tu su i leblebije i sve vrste pasulja. Laguminoze su izuzetno bogate vlaknima i proteinima. One su zamena za meso, jevtine su i mogu se lako dodati salatama, kao sto to Grci to rade. Treba biti oprezan sa bademima i ne jesti vise od dvadesetak komada ili jednu malu kasicicu dnevo.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.