Nedelja, 05.02.2023. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Sto novih autobusa na gas od jutros na ulicama Beograda

(Фото Беоинфо)

Sto novih autobusa s pogonom na zemni gas uključeni su na pet najfrekventnijih i najopterećenijih linija u Beogradu, rekao je jutros direktor GSP „Beograd” Zoran Šarac.

Reč je o zglobnim vozilima koja imaju kapacitet od 150 mesta, od kojih je 38 za sedenje.

Prema praćenju Sekretarijata za javni prevoz, kako je Šarac objasnio za Tanjug, najfrekventnije i najopeterećenije linije koje prolaze kroz centar grada, a na kojima su uvedena nova vozila su 17, 23, 65 i 88.

„S novim autobusima menjamo stara dotrajala vozila i na taj način popravljamo kvalitet javnog prevoza u Beogradu. Popravljamo pouzdanost realizacije pojedinih polazaka, ne samo na ovim linijama, već i drugim. Zagađenost vazduha je daleko manja, kao i buka, vozačima je udobnije da voze nova vozila, korist je i u razlici cene gasa i dizela”, rekao je Šarac.

On je objasnio da nova, zglobna vozila, imaju i prostor za smeštaj kolica za invalide, smeštaj kolica za bebe, kao i mehaničke rampe za invalide, zatim odlično grejanje unutar vozila, sistem za hlađenje.

U motornom prostoru, dodaje, nalazi se sistem za detekciju i gašenje požara i u zoni svih vrata postoje kamere, pa vozač može na ekranu ispred sebe uvek da vidi kakva je situacija sa ulaskom i izlaskom putnika i da na vreme zatvori vrata.

Što se tiče punjenja gasa, Šarac kaže da GSP trenutno ima dogovor sa četiri stanice.

„Trenutno imamo dogovor sa četiri stanice u Beogradu gde punimo gas. To su Cerak, Novi Banovci, Zmaj i Bogoslovija”, rekao je on.

Šarac je naglasio da je nakon uključenja ovih 100 vozila trenutno autobuski deo voznog parka star oko sedam i po godina.

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

milan
Pre neki dan se provozao jednim. Majstori ga vec popravljali unutra. Sve umazano uljem a na panelima falilo oko polovina srafova. Treba GSP privatizovati jer ne mogu novo da sacuvaju ni 5 dana.
Петар
Које марке су аутобуси? Надам се да су Икарбус, јер смо такве аутобусе правили и пре 50 година.
Olga
To su gasni autobusi turskog proizvođača BMC, isporuceni po ugovoru koji je potpisan pre 13 meseci,

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.