Kako elektronski pratiti pošiljku
Kako mogu da pratim pošiljku koju šaljem u zemlju ili inostranstvo i koliko košta ta usluga?
Sistem za elektronsko praćenje poštanskih pošiljaka (Track and Trace) omogućava korisniku poštanskih usluga da u svakom trenutku sazna status pošiljke – gde se nalazi, da li je uručena, vraćena, preusmerena, navedeno je na sajtu „Pošte Srbije”. U ovom sistemu se trenutno mogu pratiti vrednosna pisma, preporučene pošiljke u unutrašnjem saobraćaju, postekspres pošiljke, preporučene pošiljke za inostranstvo i iz njega i EMC pošiljke. Ovu uslugu korisnici ostvaruju predajom pošiljke za koju je predviđeno praćenje. Za sada je elektronsko praćenje pošiljaka za inostranstvo moguće pratiti do Izmenične pošte, tj. do izlaska pošiljke iz zemlje.
Koristeći usluge sistema „Track and Trace” korisnik može dobiti informacije o oznaci pošiljke, tipu skeniranja, datumu i vremenu skeniranja, potpisu, nazivu radne jedinice „Pošte Srbije” ili pošte (jedinice poštanske mreže), statusu uručenja, kao i druge informacije koje se tiču same pošiljke i usluga koje pošta pruža, na srpskom i engleskom jeziku. Usluge ovog vrlo korisnog sistema se za sada, kako je navedeno na sajtu „Pošte Srbije”, ne tarifiraju.
Ukoliko pošiljka koju je korisnik poslao ka određenoj destinaciji u svetu nije stigla u propisanim rokovima, informaciju o njoj korisnik može dobiti klasičnim načinom potraživanja, odnosno pokretanjem takozvanog potražnog postupka.
Подели ову вест

Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.