Deonica od Mosta na Adi do Košutnjaka čeka radnike
Odluka o izvođaču radova na deonici puta od Mosta na Adi do Košutnjaka je doneta, a da li će napokon uspeti i javna nabavka opet zavisi od toga hoće li neko uložiti žalbu. Šansu je ponovo dobila grupa ponuđača koju čine „Geo-projekt” SM doo Sremska Mitrovica, GP „Graditelj” NS doo Novi Sad, „Ras inženjering niskogradnja” doo Beograd, DC „Energokop” doo Beograd, „Eko-konstrakšn” doo Beograd, „Mašinokop” doo Šabac, „Novkol” ad Beograd i „Vest-gradnja” doo Šabac.
Ako ovog puta tender uspe, izvođači bi napokon mogli da počnu da rade i u roku od oko godinu dana da završe ovu saobraćajnicu i povežu je na već urađenu od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića.
Na poslednjem tenderu koji je bio u februaru mogućnost da preuzme posao dobila je ista grupa izvođača, dok je druga grupa odbijena jer nije poslala potrebnu dokumentaciju. Oni su podneli zahtev za zaštitu prava pa je pritužba podnesena Republičkoj komisiji za zaštitu prava ponuđača.
Rekonstrukcija saobraćajnice u Bulevaru patrijarha Pavla počela je, podsetimo, još pre pet godina. Za to vreme urađen je jedan deo u dužini od 1.740 metara, ali je ostao ovaj „komad” od 1.940 metara kojim se delimično pružaju tramvajske šine. Planirano je na tom delu puta da se izgrade po dve saobraćajne trake u jednom smeru i dve u drugom, a da se između njih nalazi razdelni pojas širine četiri metra, dok će trotoari biti promenljive širine (najmanje dva metra).
„Težina” ugovora u bruto iznosu bila je 2,7 milijardi dinara, odnosno nešto više od dvadeset miliona evra bez PDV-a.
Ovo, podsetimo, nije bio prvi tender za izvođenje radova na spornoj deonici Bulevara patrijarha Pavla. Pre ovog tendera, u decembru 2023. godine bila je raspisivana javna nabavka za ovaj posao, ali je ona obustavljena, posle čega je u toku leta 2024. raspisana. Poslednju javnu nabavku raspisala je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Pre nego što je počela prethodio je uspešan tender za radove na deonici od Mosta na Adi do Košutnjaka koji je dobio konzorcijum oko „Ras inženjeringa”. Međutim, kada je počeo rat u Ukrajini i skočile cene građevinskog materijala, ova firma odustala je od posla.
U međuvremenu urađen je važan deo posla koji je predviđao uklanjanje železničkih šina, što je i urađeno, stvoreni su uslovi da se s poslom krene. Sada se samo čeka da konačno tender prođe pa da se napokon završi ovaj svojevrsni „Skadar na Bojani”.
B. Vasiljević
Подели ову вест

Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.