недеља, 19.05.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 20:13

Дојче веле: „Фолксваген” у Бугарској или Турској

уторак, 14.05.2019. у 12:53

БОН - Фолксваген је саопштио да креће у „конкретне преговоре” са представницима „преосталих потенцијалних” локација за изградњу фабрике у југоисточној Европи, јавља радио Дојче веле, додајући да Ројтерс преноси да су, према инсајдерима, у игри остале Бугарска и Турска.

Скупштина акционара Фолксвагена која се одржава данас (14. мај) била је са нестрпљењем ишчекивана и широм југоисточне Европе. Више земаља, укључујући Србију, надало се привлачењу велике инвестиције аутомобилског гиганта, а „победник” је требало да буде обзнањен ових дана.

Од тога изгледа неће бити ништа, оцењује ДВ и напомиње да је Фолксваген саопштио да су надзорни и управни одбор у понедељак одлучили да крену у „конкретне преговоре” о преосталим потенцијалним локацијама.

„Ближих званичних информација нема, а за ДВ је у понедељак у компанији кратко речено да је и даље на снази њихово саопштење да коначна одлука није донета. Међутим, агенција Ројтерс, позивајући се на инсајдере, преноси да су у игри остале још само локације у Бугарској и Турској”, наводи се у тексту, преноси Танјуг.

 


Коментари6
84ef9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Beogradjanin Schwabenländle
@ Gastarbajter, не бих се сложио да смо " по корупцији европски прваци ", можда у малом, као раније када се радило и причало о бакшишу. Тај бакшиш из турског наслеђа не често је био мања награда неком из захвалности што је само погурао неки посао који је ионако већ био дозвољен.Када помислим на стотине милиона евра казни и разних санкција картелима пива, цемента и бетона у ЕУ државама, као и о казнама у милијардама €вра које су плаћали Сименс и нека бродоградилишта, онда та српска корупција изгледа мала, мада у оквиру могућности и величине српске привреде је велика.
Aca
Predsednik rece da ce prednost imati zemlje iz eu.Kako to da ce onda fabrika biti u Turskoj(kod Bugara nece sigurno)?Nadoknadice nam zapad tu izdaju,otvorice jos neku fabriku motaca kablova.
Александар Живановић
Управо тако, која год се фабрика отвори у Србији довела их владајућа коалиција, а људи дошли поднели захтев у АПР и отворили сами.
Stari Beogradjanin
A ja se ponadao da ce Vucic dovesti VW u Srbiju.
morski put i "jeftinije ruke"?
Zato sto Srbija ne izlazi na more. Ovako, morskim putem, mnogo je lakse za transport. Da li su ruke turskih radnika jeftinije nego nase? Ne vjerujem.
Gastarbajter
Nisu u pitanju samo morski put i "jeftine ruke". Nasa infrastruktura je ocajna. Secate li se kad je Fiatu obecan autoput Batocina Kragujevac? Na nasim prugama je prosecna brzina 20km na sat. Po korupciji smo evropski prvaci. Da ne nabrajam dalje. Investicije koje mi privlacimo su uglavnom nasi ljudi u vezi sa vlascu koji naprave firmu u inostranstvu pa "investiraju" parama dobijenim od drzave (10000 po radniku). Onda posle par meseci nestanu a radnici ostanu u nekoj staroj hali koja je svakako dobijena od drzave. Ozbiljne firme ne rade tako.
Препоручујем 12

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља