Петак, 27.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Ер Србија уводи летове до Амана, Лиона и Сочија

(Фото А. Васиљевић)

Национална авиокомпанија Ер Србија од 1. јуна покреће директне редовне летове између Београда и престонице Јордана, Амана, а два дана касније биће успостављен и редован авио-саобраћај на линији између српске престонице и Лиона у Француској.

Авио-карте за Аман и Лион су у продаји од данас.

Такође, у плану је покретање редовних летова до Сочија у Русији од 2. јуна, саопштила је компанија.

Летови на релацији Београд - Аман обављаће се четири пута недељно током целе године, осим у зимском периоду, када ће се обављати три недељна лета.

Успостављањем те руте, Ер Србија ће, преко Београда, обезбедити добре конекције између Амана и других дестинација у својој мрежи, као што су Берлин, Беч, Цирих, Љубљана, Милано, Париз, Праг, Подгорица, Рим, Штутгарт, Тиват, Трст, Венеција и Загреб.

Увођење линије за Аман је првобитно планирано за лето 2020. године, али је због пандемије коронавируса одложено.

Директне летове на овој рути је до 2001. године обављао ЈАТ - Југословенски аеротранспорт.

Као главни и највећи град Јордана, Аман је економски, политички и културни центар земље, а један од континуирано најдуже насељених градова на свету, Аман се данас налази међу најпосећенијим дестинацијама на Блиском истоку, чију главну атракцију представља стари део града са уским улицама и бројним базарима.

„Одлука о увођењу летова за Аман резултат је стратешког значаја обнове нашег присуства у региону Блиског истока, док је планирано успостављање линије за Сочи последица важности руског тржишта за Ер Србију, као и чињенице да овај туристички центар нема довољно међународних летова”, каже виши менаџер продаје у Ер Србији Бошко Рупић, преноси Танјуг.

Додао је да се Ер Србија, захваљујући успешним линијама за Краснодар и Ростов на Дону, позиционирала као једна од авиокомпанија са највећим тржишним уделом између Русије и региона Балкана.

„Фокусирани смо и на јачање нашег присуства у Француској, због чега успостављамо летове за Лион, тржиште са великим потенцијалом и један од најбогатијих региона у земљи. Радујемо се ширењу наше мреже новим дестинацијама и настављамо са експанзијом и током наредног периода”, рекао је Рупић.

У саопштењу се наводи да ће се летови до Лиона, треће дестинације Ер Србије у Француској, после Париза и Нице, обављати два пута недељно.

Из компаније додају да ће се увођењем линије за Лион, преко Београда, понудити добре конекције између тог града и других дестинација у својој мрежи, као што су Атина, Букурешт, Истанбул, Ларнака, Подгорица, Сарајево, Скопље, Софија, Солун, Тирана и Тиват.

Као трећи највећи град у Француској, смештен на ушћу река Саоне и Роне, Лион одише богатом историјом.

Стари део града, који је под заштитом Унеска, једно је од највећих подручја ренесансне архитектуре у Европи, а сам Лион, препознатљив по уским улицама, којима су некад пролазили трговци свилом, данас је модеран и урбан град, пун традиционалних ресторана и знаменитости које посетиоце враћају у доба ренесансе.

У плану је да српски национални авио-превозник саобраћа два пута недељно између Београда и Сочија, омогућавајући добру конекцију са западном Европом која тренутно није повезана директним летовима са монденским летовалиштем на црноморској обали.

Успостављањем ове руте, Ер Србија ће, преко Београда, пружити повољне конекције између Сочија и других дестинација у својој мрежи, као што су Берлин, Беч, Цирих, Дизелдорф, Лондон, Љубљана, Милано, Париз, Праг, Подгорица, Рим, Тиват, Венеција и Загреб.

Као део Кавкаске ривијере, Сочи је једно од ретких места у Русији са суптропском климом коју одликују дуга лета и благе зиме.

Град у којем су концентрисани сви климатски и природни потенцијали за комплетан одмор и уживање, једно је од омиљених одредишта како домаћих, тако и страних туриста, који са плажа могу уживати у погледу на планине прекривене снегом.

Када су у питању летови између Београда и Сочија, Ер Србија је у процесу добијања неопходних дозвола од релевантних ваздухопловних власти, након чега ће летови бити доступни за продају.

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Ranislav
Zasto za.Aman?
Budimir
Aman - zaman zasto da ne ?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.