Субота, 04.02.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Нива монстер – хит у Немачкој

(Фото Фејсбук/принтскрин)

Немачка компанија ЦУБР Kонцепт (ZUBR Concept) направила je сјајан пословни потез. Њени инжењери и мајстори су припремили и представили  значајно модификовану “ладу ниву” коју су крстили “нива монстер”. Реч је о познатом руском теренцу у основи, али с побољшаним вешањем, које омогућава да буде 150 мм више одигнут од тла у односу на стандардну “ниву”, тако да укупни клиренс (висина од подлоге до пода) износи 235 мм. “Нива” је добила “хенкок дајнапро МТ”  гуме и високи усисивач ваздуха, тако да може да се креће у дубљој води него раније.

Шири лукови точкова прихватају теренске гуме, прилагођени мат црни браници помажу у угловима прилаза и одласка, а постоји чак и прилагођени носач резервне гуме на поклопцу пртљажника који одговара гуми пуне величине. Спољашњост је обрађена у мат зеленој боји са специјалном бојом која штити каросерију од рђе и дубоких огреботина. На крају, али не и најмање важно, округли ЛЕД фарови задржавају оригинални старински дизајн аутомобила, али пружају много бољу видљивост.

Све испод хаубе је приближно исто као у стандардној „ниви“. Додуше, не може много да се учини са архаичним 1,7-литарским мотором да би повукао више „коња“, па четвороцилиндрични агрегат наставља са својим фабричким перформансама - 82 коњске снаге (62 киловата) и 129 њутн-метра обртног момента. Снага стиже на сва четири точка преко петостепеног мануелног мењача и сталног система погона на сва четири точка. Ова високомодификована и перфектно урађена завршна обрада „ниви“ је дала луксузни ниво. Тренутно на листи за продају у Немачкој по цени од 44.000 евра. Ако купци желе различите опције или боје, ЦУБР радо испуњава њихове жеље и потребе и прави прилагођену „ниву“. Многи купци траже уграђене камере, добро озвучење, кожна седишта и управљач...  Да је интересовање велико показује време чекања. Испорука је за најмање три месеца, а спискови резервација су све дужи.

Компанија се налази на североистоку Немачке, у делу који је пре уједињења  био у источном блоку, па отуд и склоност ка руској технологији. Рачунали су, кажу, на купце из околине, али уплате стижу из целе Немачке и из иностранства.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pavle
Pod svom tom sminkom i dalje isti motor i menjac? Ne vidim dugu zapadnu karijeru ovom autu.
Претера га
40.000ев? Много куме
Pa vidi ovako
Takve Nive su se vozile italijom još pre 2000te godine. Lično sam viđao 1999 po celoj Italiji.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.