Субота, 04.02.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Од сумрака до свитања

Роберто Бареси је бренд који се бави производњом одеће и аксесоара. Међутим, да ли бисте након онлајн поручене кошуље помислили да купујете од домаћег бренда? Не. Ни ми.

Драгана Милановић, са својом сестром, показала је на терену шта конкретно значи и шта све може да оствари – girls’ power. Данас је власница бренда и заљубљеник у свој посао, али за њен развојни пут може се рећи све друго осим да је био праволинијски. Завршила је италијански језик на Филолошком факултету, али већ на половини студирања било јој је јасно да то није оно чиме у будућности жели да се бави. Роберто Бареси је још деведесетих основао њен отац и примарна делатност била је производња кошуља. Међутим, стицај животних околности ставио је бизнис на дубоки sleep mode, фирма је постојала, али то је било све.

За то време, Драгана тражи свој пут покушавајући да се запосли у некој од страних корпорација које су тек почеле да се појављују. Налази посао у сјајној фирми, али проблем убрзо постаје јасан – не жели тиме да се бави. И десило се оно што се обично догађа са свим слагалицама, сви делови су на столу, питање је само – умеш ли да видиш ширу слику. Драгана ју је видела овако – имам бренд са традицијом, делимичну логистику, сестру партнера, Италију у малом прсту и јасан приказ преузет из фирме у којој је радила – како здрав колектив треба тачно да изгледа. Инспирисана „чизмом”, решила је да проба да заокружи све и производњу кошуља храбро претвори у ширу причу, у комплетну производњу одеће и аксесоара. Оно што их је издвојило на тржишту, и то веома, јесте намера да све то раде доста квалитетно! Пажљиво бирани материјали, одмерен дизајн, кокетирање са раскошима Италије, богатство колора, а опет шмек минимализма у финишу ставили су Роберто Бареси на посебно место – на своје место.

На питање шта сматра пресудним у вођењу бизниса, истакла је да је реч о споју више ствари, најпре да оно што радиш мора „да те вози”, да нема савршеног курса и да се проблеми морају решавати у ходу. Да је важно окружити се оптимистима, а не „саботерима”, и да уколико желиш да се бавиш бизнисом мораш непрестано да се едукујеш, а, како каже, знање никада није било доступније. Зато, у колима не певуши, већ радо слуша подкасте. И, најважније за крај, трансформиши се када је потребно, тако да кад корона, на пример, каже онлајн, ти уведеш онлајн.

Промотивни текст

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.