Четвртак, 24.04.2025. ✝ Верски календар € Курсна листа

Испитивање терена за Београдски метро

Радови у Трговачкој улици на Чукарици (Фото: А. Куртеш)

Висока машина налик дизалици, са пратећим алатима, привукла је пажњу житеља Жаркова, али и других знатижељних суграђана, који ових дана пролазе Трговачком улицом, где се на травнатој површини, између две коловозне траке, изводе радови. Овај простор, који иначе и није намењен пешацима, прописно је ограђен и у њему од раних преподневних сати, под заштитним шлемовима, ради екипа радника Института за водопривреду „Јарослав Черни”.

Они, како се незванично сазнаје, испитују терен бушењем и копањем земљишта за потребе будућег Београдског метроа. Како се могло закључити, они имају пуне руке посла. Сличне активности, са мање гломазном опремом, обављају се на још неколико локација у овом чукаричком насељу. Тако су се радници исте фирме могли видети и испред једне од зграда, у непосредној близини главне жарковачке штрафте.

 

 

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

D. Lukić
Planirano je, da prva linija metroa od stanice »Bele vode« ulazi u tunel, pa Institut za vodoprivredu »Jaroslav Černi« ispituje hidro-geološi sastav terena kroz koji će se bušiti tunel. Pošto će između metro stanica Trgovačka i Požeška biti »Shaft 03«, odnosno izlaz sa slučaj opasnosti, očigledno je, da su se nadležni odlučili za izgradnju jednocevnih, a dvosmernih tunela iako je dokazano i opšte poznato, da je su dvocevni, a jednosmerni tuneli mnogo bezbedniji za sve učesnike u saobraćaju.
Бранислав Станојловић
Тек сад се опсетили!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.