Kafa dobra za zdravlje
28. 08. 2019. 15:56
(Фото: Пиксабеј)
Osobe koje piju tri do četiri šoljice kafe dnevno imaju manji rizik od prerane smrti i bolesti srca nego oni koji nemaju ovu naviku, pokazalo je novo istraživanje Univerziteta Sauthempton. U studiji su upoređeni rezultati istraživanja više od 200 analiza i utvrđeno je da je umereno ispijanje kafe povezano sa sniženom opasnošću od pojave dijabetesa, bolesti jetre, demencije i nekih vrsta raka. Istraživanje je objavljeno u listu „British medical journal”, a napomenuto je da sa konzumiranjem kafe jedino treba da budu oprezne trudnice ili ljudi koji imaju povišen rizik od nastanka preloma.