Nedelja, 07.08.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Ambasador Aleksić: Putnici iz Srbije vraćaju se autobusima iz Rima

(Pixabay)

RIM- Ambasador Srbije u Italiji Goran Aleksić izjavio je da će 77 putnika iz Srbije koji u Rimu čekaju zbog otkazivanja jučerašnjeg leta Viz era za Beograd danas u 16.30 sati krenuti autobusima za Srbiju.

Aleksić je za Tanjug rekao da su se oni izjasnili da žele da se autobusima vrate u Srbiju, a da će se ostali putnici vratiti sutra ili prekosutra u privatnoj režiji.

Ambasador Aleksić je naveo da će autobusi doći po putnike u hotel i da će oni odatle krenuti za Srbiju.

„Nismo videli izglede za neki novi let Viz era”, dodao je Aleksić i izrazio zadovoljstvo što je pronađeno rešenje.

Reč je letu Viz era 68327 koji je juče u 17.45 sati trebalo da poleti za Beograd.

Putnici iz Srbije zaglavljeni su od sinoć na aerodromima u Rimu i Frankfurtu, javila je jutros Radio-televizija Srbije.

Grupa lekara koja se vraćala sa kongresa u Lisabonu i presedala u Frankfurtu, u kojoj je oko 60 ginekologa i preko 20 ortopeda, nije uspela da se vrati u Beograd.

Ginekolog Dragan Stajić za RTS je rekao da je u startu kompanija „Lufthanza” kasnila skoro četiri sata.

„Sinoć kada smo došli, avion koji je trebalo da nas preveze faktički je bio tu i već tokom leta pilot je imao kontakt sa njima. Rekli su da neće da nas čekaju jer je vreme za prelazak u drugi avion kratko i da oni ne mogu da kasne”, kazao je dr Stajić, prenosi Beta.

Dodao je da je njima rečeno da je problem u tome što dobar deo osoblja štrajkuje i da imaju problem sa osobljem.

„Dodatni problem je što nam nisu dali drugu opciju – bilo kakav smeštaj, ne možemo da uzmemo stvari. Celu noć smo proveli na aerodromu. Sinoć posle 23 sata su zatvoreni šalteri i ne možete nikoga ništa da pitate. Rekli su da nemaju smeštaj, nema ko da izda prtljag a danas bi trebalo da čekamo više od pet sati da preuzmemo prtljag, jer je u magacinu preko 5.000 kofera”, naveo je Stajić.

Prema njegovim rečima, sledeći let za Beograd, koji im je ponuđen, tek je sutra oko podne a sada se „pojavio” neki let oko 11 sati i ako bude mesta neko će njime otputovati.

Kako tvrdi Stajić, „Lufthanza” otkazuje letove za Berlin, Beč, Amsterdam, Hanover, Drezden.

Oko 200 putnika iz Srbije od sinoć je zaglavljeno na aerodromu u Rimu, pošto im je otkazan let.

Dobili su ponudu avio-prevoznika za jedno noćenje u hotelu, ali ne i promenu karte za novi polazak za Beograd.

Komentari18
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

moje iskustvo
Samo jednom sam letela Lufthansom i nikad više. Neozbiljni, neodgovorni, izgubili su mi prtljag, a onda je došao uništen kofer.
Paja
@Ivek: Ne placa to drzava.
ljuba
Čudi me da se to dešava u bogatom i kulturnom zapadu kome mi težimo. Mi smo za njih divljaci pa kod nas nije tako.
Slavko
Kompanija "Lufthanza" je u obavezi da organizuje smestaj putnikea u ovakvim i slicnim situacijama. Mejdutim za poslednjih dve decenije rasprodale su vecinu svojih hotela za potrebe smestaja putnika u vanrednim okolnostima. Ali umeju da budu i nekorektni. Vec sam doziveo pre desetak godina sa jos 90 putnika iz Srbije.
VesaD
..kad sve ovo citam..sa utehom se setim Jat-a i kako je bilo ugodno i sigurno putovati sa domacom sljivovicom dobrim domacim vinom i ukusnim vrucim cevapima i krofnama sa sljivom..

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.