Petak, 30.09.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Loš kvalitet vozila najveći problem u beogradskom javnom prevozu

(Фото Н.Марјановић)

Centar za lokalnu samoupravu (CLS) saopštio je danas da je prema anketi koju je taj centar sproveo najveći problem u javnom prevozu u Beogradu loš kvalitet vozila. „Najveći problem u javnom prevozu u prestonici je loš kvalitet vozila, sa 25,9 odsto glasova. Slede nedostatak klimatizacije - 22,6 odsto, nedovoljan broj linija i polazaka - 20,3 odsto i kašnjenja voznog reda 16,2 odsto”, navedeno je u saopštenju CLS-a.

Direktor CLS-a Nikola Jovanović ocenio je da ne čudi što je na vrhu liste nezadovoljstvo kvalitetom vozila, jer gotovo dve godine CLS ukazuje na neodgovarajuće nabavke novih autobusa, prenosi Beta. Anketa CLS-a održana je od 5. do 11. jula putem sajta organizacije i u njoj je učestvovalo 2.358 Beograđana.

Komentari6
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Milosav
Skoro sam se doselio u Batajnicu i frapirao se stanjem autobusa na linijama 73 i 706. Katastrofa!
Земунац
Када су били ''Икарбусови'' аутобуси нису ваљали, јер су домаћи кршеви. Сада када имамо стране аутобусе опет не ваља. Ко је ту крив? Онај ко производи, ко увози или онај ко их користи? Узгред буди речено у Београду би требало урадити тоталну реорганизацију линија. Ето нпр. стићи из горњег дела Земуна до Бежанијске косе треба прећи пола града и променити пар аутобуса, јер онај директни вози на 50 минута са 2 аутобуса на линији, па ако један испадне онда на сат времена. А таквих примера има још.
dusan1
Ne biva i jare i pare.
Земунац
@dusan1 Којих карата? У предизборној кампањи прошла власт је обећавала укидање ''Бус плуса''. Када су дошли на власт, нити су га укинули, а када је истекао исто то су направили, али сад са другом фирмом и тако да је Београд једини град у свету у којем те један вози, а други наплаћује карте. Проблем је колико му је успешна наплата и колико од тих средстава добија ГСП.
dusan1
@ Aleksandra .Očigledno da od tog poreza i karata nema dovoljno za bolje ! Ili bar nema dovoljno za poslodavce i radnike pa da pretkene i za poboljšanja .
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.