понедељак, 25.05.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:43

После паузе од 9. децембра, настављена производња у „Фијату”

среда, 15.01.2020. у 12:49
(Фото А. Васиљевић)

КРАГУЈЕВАЦ – Радници крагујевачке фабрике „Фијат Крајслер аутомобили Србија” (ФЦА) вратили су се на радна места и наставили производњу возила „500Л”, после прекида од 9. децембра због зимског одмора и плаћеног одсуства. У Самосталном синдикату фабрике агенцији Бета је речено да је производња настављена по уобичајеној норми и производи се по 209 возила у две смене.

Председник тог синдиката Зоран Марковић је рекао да је прошла година била „страшна”, јер је било доста нерадних дана, и то 132 дана плаћеног одсуства плус годишњи одмори и државни празници.

„У 2020. години у оквиру структурних промена на нивоу компаније, радници ФЦА у Крагујевцу очекују већу упосленост уз почетак производње новог модела”, рекао је Марковић и оценио да су ово биле и жеље за 2019. годину које, нажалост, нису испуњене.

Он је навео да је производња у 2019. години била прилично мања у односу на могућности, јер је пун фабрички капацитет 150.000 возила годишње.


Коментари2
7b424
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

B
Umesto da su napraili 6000 automobila za mesec odmora i poslali na ulice Beograda, u razlicitim bojama sareno, da razbije monotoniju, da se rese smoga, na racun subvencija drzave po prihvatljivim cenama polovnjaka...
Ivan Tomic
A zasto toliko forsirati FIAT? Da, sklapa se u Srbiji, ali se radi o uvezenoj tehnologiji i vecini delova. Pri tome FIAT bas i nije neki pojam kvaliteta, tehnologije ni ekologije. Tek sada rade na blagim hibridima za najmanje modele a i morali su da se spoje sa nekoliko drugih proizvodjaca da bi preziveli. Subvencije da ali ne samo za FIAT i ne samo za SUS motore... EV i plug-in hibridi moraju imati poseban tretman, na ustrb demotivisanja uvoza dizel polovnjaka.
Препоручујем 13

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља