utorak, 25.02.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:48

Posle pauze od 9. decembra, nastavljena proizvodnja u „Fijatu”

sreda, 15.01.2020. u 12:49
(Фото А. Васиљевић)

KRAGUJEVAC – Radnici kragujevačke fabrike „Fijat Krajsler automobili Srbija” (FCA) vratili su se na radna mesta i nastavili proizvodnju vozila „500L”, posle prekida od 9. decembra zbog zimskog odmora i plaćenog odsustva. U Samostalnom sindikatu fabrike agenciji Beta je rečeno da je proizvodnja nastavljena po uobičajenoj normi i proizvodi se po 209 vozila u dve smene.

Predsednik tog sindikata Zoran Marković je rekao da je prošla godina bila „strašna”, jer je bilo dosta neradnih dana, i to 132 dana plaćenog odsustva plus godišnji odmori i državni praznici.

„U 2020. godini u okviru strukturnih promena na nivou kompanije, radnici FCA u Kragujevcu očekuju veću uposlenost uz početak proizvodnje novog modela”, rekao je Marković i ocenio da su ovo bile i želje za 2019. godinu koje, nažalost, nisu ispunjene.

On je naveo da je proizvodnja u 2019. godini bila prilično manja u odnosu na mogućnosti, jer je pun fabrički kapacitet 150.000 vozila godišnje.


Komentari2
8eeff
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

B
Umesto da su napraili 6000 automobila za mesec odmora i poslali na ulice Beograda, u razlicitim bojama sareno, da razbije monotoniju, da se rese smoga, na racun subvencija drzave po prihvatljivim cenama polovnjaka...
Ivan Tomic
A zasto toliko forsirati FIAT? Da, sklapa se u Srbiji, ali se radi o uvezenoj tehnologiji i vecini delova. Pri tome FIAT bas i nije neki pojam kvaliteta, tehnologije ni ekologije. Tek sada rade na blagim hibridima za najmanje modele a i morali su da se spoje sa nekoliko drugih proizvodjaca da bi preziveli. Subvencije da ali ne samo za FIAT i ne samo za SUS motore... EV i plug-in hibridi moraju imati poseban tretman, na ustrb demotivisanja uvoza dizel polovnjaka.
Preporučujem 10

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja