Кафа за дужи живот
Иако многи сматрају да није добро пити кафу јер може да има штетан утицај на здравље, нова истраживања то демантују. Стручњаци Међународне агенције за истраживање рака и Империјал колеџа у Лондону утврдили су да је конзумирање кафе повезано са смањењем ризика од смрти, кардиоваскуларних и болести система за варење. Њихова студија је показала да особе које пију најмање три шоље кафе дневно живе дуже од оних који немају ту навику. Мушкарци који су то радили имали су 18 одсто мање шансе да премину, као и седам одсто жена. У истраживању је учествовало око пола милиона здравих људи старијих од 35 година, који живе у 10 различитих земаља.
Подели ову вест
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.


