Субота, 18.09.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Најмањи ауди изгубио битку

(фото промо)

Најмањи Ауди на тржишту издржао је пуну деценију, али дани су му одбројани. Представљен својевремено као једини премиум супермини у Фолксвагеновом концерну и шире, А1 једноставно није испунио очекивања.

У интервјуу за „Automotive News” извршни директор Аудија Маркус Дуесман потврдио је да ће укинути А1 након ове генерације.

Силазном тренду од превелике помоћи  није била ни нова генерација лансирана 2018. године.

Гласна нагађања о укидању А1 појавила су се почетком ове године, када је Дуесман уочи премијере е-трона ГТ новинарима рекао: „Расправљамо шта даље с малим сегментом. У сегменту А1 имамо конкуренте, неке друге марке које су активне и успешне, с успешном производњом и продајом па тренутно у питање доводимо даљу судбину нашег А1”. Као замена се размишља о повратку имена А2, али у облику електричног модела. У том случају би базни модел Аудија постао Q2, а што је и сам Дуесман потврдио.

„Сигурно ћемо нудити Q2 и њему сличне. То ће бити наш нови базни модел, нећемо радити ништа мање”, навео је. Сегмент малих аутомобила какав познајемо, с малим троцилиндричним и четвероцилиндричним моторима с унутрашњим сагоревањем, вероватно проживљава последње дане, барем према индикацијама које долазе од различитих произвођача.

Ауди је посљедњи у низу који је потврдио да у пензију шаље свој улазни модел, а то је А1. То не значи да неће постојати неки мали модел с Аудијевим логом, али дефинитивно неће користити СУС мотор.

„Много ће зависити о финалном Еуро 7 стандарду. Знамо да ће бити веома тешко понудити СУС моторе у мањим сегментима у будућности јер ће трошкови расти. Због тога ауди А1 неће имати наследника. Ако нова Еуро 7 норма не буде преоштра, то ће нам омогућити да улажемо више у е-мобилност”, казао је Дуесман.

 

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Киза
Чиста лаж великих произвођача! Развој савремене технологије и рачунарске опреме, драстично је смањио време развоја и испитивања и омогућио да се скоро цео процес обави виртуелно (значи без стварних трошкова) и да се тек прототип "убаци" у физичку фазу испитивања! Такође, производња ел. компоненти је вишеструко јефтинија него пре 10-15 година! Чињенице указују да би данас ауто морао бити бар дупло јефтинији него 90-тих! Једини разлог за скупоћу је похлепа и алавост произвођача! Само кажем...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.