Недеља, 03.07.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа
У БУЛЕВАРУ ПАТРИЈАРХА ПАВЛА

Почело асфалтирање десне коловозне траке

После 31 месецa стиже асфалт на други део коловоза. – Трамвајске шине још нису постављене, а тек треба да се среде тротоари
Радови који су почели још у септембру 2019. са роком од 540 дана, према последњим информацијама, требало би да буду готови у мају (Фото Д. Алексић)

У Булевару патријарха Павла, на деоници од Кошутњака до Улице Пере Велимировића, на којој се мајсторише још од касног лета 2019, сви првобитни и накнадни рокови дебело су пробијени. Зато житељи и возачи у овом делу града за циљне датуме не маре него их, пре свега, занима када ће мајсторима коначно видети леђа. Према последњим информацијама из Дирекције за грађевинско земљиште, тренутни уговорени рок за завршетак радова је мај.

– У Булевару патријарха Павла изграђена је једна коловозна трака и завршена изградња раскрснице са Улицом Пере Велимировића. Постављене су готово све подземне инсталације и у току је асфалтирање десне коловозне конструкције. У припреми је уградња трамвајског колосека – наводе у Дирекцији не прецизирајући да ли ће до тада бити завршени и тротоари.

Наша екипа обишла је ово градилиште. Према првобитним роковима, сви радови требало је да буду готови још у рано пролеће 2021, односно за укупно 540 дана. На основу тренутне слике да се закључити да је можда и мај, као још један у низу реорочених датума, оптимистичан. Грађевинари наносе асфалт на десну страну коловоза, ради се и на уградњи шина, али на будућем трамвајском коридору тек је понеки мајстор. Јуче смо затекли само двојицу задужених за тај посао. Шине су стигле, али уградња на финалну позицију није ни близу. Тек се ништа не дешава на пешачким коридорима. Будући тротоари само су грубо избетонирани.

Оно што је додатни проблем и што ће, према оцени возача, бити накнадни посао, јесте поновно сређивање две коловозне траке које су јесенас пуштене у саобраћај, али на којима су бројне неравнине и већ увелико улегли шахтови.

Док је и даље врло неизвесно када ће бити стављена финална тачка на деоницу од Пере Велимировића до Кошутњака, кренули су припремни радови на другој деоници булевара, од Моста на Ади до Кошутњака.

– У току је уклањање шина за изградњу прве етапе проширења Булевара патријарха Павла, што представља нову саобраћајницу од Хиподрома, поред Топчидерског парка трасом некадашње железничке пруге, до почетка друге етапе која је сада у изградњи. Нето вредност уговорених радова је 2,05 милијарди динара, рок за извођење је 360 дана од увођења у посао, а радове изводи група добављача коју предводи „РАС инжењеринг” – кажу у Дирекцији.

Како прецизирају, изградња ће се одвијати на траси напуштене железничке пруге, чиме је потпуно сачуван Топчидерски парк на овом потезу. Пројектом је предвиђено денивелисано укрштање трамваја и друмског саобраћаја, што знатно повећава безбедност свих учесника у саобраћају, оцењују у Дирекцији.

– Дужина нове саобраћајнице је 1.940 метара и планиране су по две саобраћајне траке по смеру, раздвојене разделним појасом ширине четири метра, док ће тротоари бити променљиве ширине, а најмање два метра. На траси су планирана два кружна тока и трокрака раскрсница са Булеваром војводе Мишића – указују у Дирекцији.

Непуна два километра од септембра 2019.

Радовима у делу булевара од Пере Велимировића до Кошутњака који су почели у септембру 2019. обухваћена је деоница нешто мања од два километра. Водећи члан групе извођача за реконструкцију и проширење ове деонице је „Енергопројект”. Реч је о компанији која је и у групи извођача који су реконструисали Карађорђеву и Савски кеј, али и у конзорцијуму компанија које су готово две пуне године обнављале улице од Рузвелтове до тврђаве. За све те пројекте заједничко је пробијање рокова и оправдања. За Булевар патријарха Павла прошле године надлежни су се правдали да синхрон план и пројектна документација нису били усклађени са стварним положајем постојећих подземних инсталација на терену „што је захтевало измештање инсталација које нису евидентиране пројектом”.

Коментари6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

sloba car
Grad treba da raspiše naučni projekt, kako da se reši "problem" šahtova po čitavom gradu, ne samo tamo, ulegli, kloparaju kad naiđu vozila, decenijama.....
mirko
Svakako podrzavam predlog da hitno treba naci resenje za problem sahtova, slivnika za kisnicu koji su u naprednom svetu ispod trotoara, ne na kolovozu, spojeva izmedju asfalta i tramvajskih sina, itd. Preciznosti radi, problem nije za naucni projekat u pitanju je inzenjerski problem.
ljuba
Neki su zaboravili kako je to izgledalo pre, a kako će izgledati posle izgradnje. Za najmanju sitnicu pišu gluposti. Koga kritikuju, one što rade. Pitaju li sebe koliko su doprineli da se uopšte radi. Zaboravljaju da kad se radi u zemlji ima na hiljade nepredviđenih naknadnih radova koje treba rešiti. Sve što se radi završiti će se. I naravno bit će lepše.
Милош
31 месец радова и још неколико месеци радова преостаје, права ситница. За то време је могла да се озида и опреми зграда филхармоније у Београду.
Ranislav
Drago mi je da se Beograd razvija.Pozdrav iz Priboja
zoran
Sad vise i nije vazno ima fore za naredne 4 godine, taman pred nove izbore.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.