Počelo asfaltiranje desne kolovozne trake
U Bulevaru patrijarha Pavla, na deonici od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića, na kojoj se majstoriše još od kasnog leta 2019, svi prvobitni i naknadni rokovi debelo su probijeni. Zato žitelji i vozači u ovom delu grada za ciljne datume ne mare nego ih, pre svega, zanima kada će majstorima konačno videti leđa. Prema poslednjim informacijama iz Direkcije za građevinsko zemljište, trenutni ugovoreni rok za završetak radova je maj.
– U Bulevaru patrijarha Pavla izgrađena je jedna kolovozna traka i završena izgradnja raskrsnice sa Ulicom Pere Velimirovića. Postavljene su gotovo sve podzemne instalacije i u toku je asfaltiranje desne kolovozne konstrukcije. U pripremi je ugradnja tramvajskog koloseka – navode u Direkciji ne precizirajući da li će do tada biti završeni i trotoari.
Naša ekipa obišla je ovo gradilište. Prema prvobitnim rokovima, svi radovi trebalo je da budu gotovi još u rano proleće 2021, odnosno za ukupno 540 dana. Na osnovu trenutne slike da se zaključiti da je možda i maj, kao još jedan u nizu reoročenih datuma, optimističan. Građevinari nanose asfalt na desnu stranu kolovoza, radi se i na ugradnji šina, ali na budućem tramvajskom koridoru tek je poneki majstor. Juče smo zatekli samo dvojicu zaduženih za taj posao. Šine su stigle, ali ugradnja na finalnu poziciju nije ni blizu. Tek se ništa ne dešava na pešačkim koridorima. Budući trotoari samo su grubo izbetonirani.
Ono što je dodatni problem i što će, prema oceni vozača, biti naknadni posao, jeste ponovno sređivanje dve kolovozne trake koje su jesenas puštene u saobraćaj, ali na kojima su brojne neravnine i već uveliko ulegli šahtovi.
Dok je i dalje vrlo neizvesno kada će biti stavljena finalna tačka na deonicu od Pere Velimirovića do Košutnjaka, krenuli su pripremni radovi na drugoj deonici bulevara, od Mosta na Adi do Košutnjaka.
– U toku je uklanjanje šina za izgradnju prve etape proširenja Bulevara patrijarha Pavla, što predstavlja novu saobraćajnicu od Hipodroma, pored Topčiderskog parka trasom nekadašnje železničke pruge, do početka druge etape koja je sada u izgradnji. Neto vrednost ugovorenih radova je 2,05 milijardi dinara, rok za izvođenje je 360 dana od uvođenja u posao, a radove izvodi grupa dobavljača koju predvodi „RAS inženjering” – kažu u Direkciji.
Kako preciziraju, izgradnja će se odvijati na trasi napuštene železničke pruge, čime je potpuno sačuvan Topčiderski park na ovom potezu. Projektom je predviđeno denivelisano ukrštanje tramvaja i drumskog saobraćaja, što znatno povećava bezbednost svih učesnika u saobraćaju, ocenjuju u Direkciji.
– Dužina nove saobraćajnice je 1.940 metara i planirane su po dve saobraćajne trake po smeru, razdvojene razdelnim pojasom širine četiri metra, dok će trotoari biti promenljive širine, a najmanje dva metra. Na trasi su planirana dva kružna toka i trokraka raskrsnica sa Bulevarom vojvode Mišića – ukazuju u Direkciji.
Nepuna dva kilometra od septembra 2019.
Radovima u delu bulevara od Pere Velimirovića do Košutnjaka koji su počeli u septembru 2019. obuhvaćena je deonica nešto manja od dva kilometra. Vodeći član grupe izvođača za rekonstrukciju i proširenje ove deonice je „Energoprojekt”. Reč je o kompaniji koja je i u grupi izvođača koji su rekonstruisali Karađorđevu i Savski kej, ali i u konzorcijumu kompanija koje su gotovo dve pune godine obnavljale ulice od Ruzveltove do tvrđave. Za sve te projekte zajedničko je probijanje rokova i opravdanja. Za Bulevar patrijarha Pavla prošle godine nadležni su se pravdali da sinhron plan i projektna dokumentacija nisu bili usklađeni sa stvarnim položajem postojećih podzemnih instalacija na terenu „što je zahtevalo izmeštanje instalacija koje nisu evidentirane projektom”.
Подели ову вест







Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.