Četvrtak, 26.05.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Nedovršeni plato u centru Beograda

Каблови који су висили са стуба нестали су наредног дана (Фото: лична архива)

Izgradnja platoa između ulica Džordža Vašingtona, Palmotićeve, Dalmatinske i Hilandarske traje više godina i otvoren je za saobraćaj, ali predviđeni radovi nisu završeni, o čemu je „Politika” pisala 8. decembra. Tim delom grada prolazim svakodnevno i u proteklih godinu dana je bilo sitnijih prepravki i raskopavanja, uglavnom van kolovoza. Pre nekoliko meseci tu su se mogle videti palete s metalnim cevima za parkiranje dvotočkaša, ugradni kanali s rešetkama za kišnu kanalizaciju i nekoliko betonskih nosača kanti za sitan otpad. Začuđuje da se na tom platou parkiraju i automobili, a da ih niko odande ne uklanja.

Od pre tri-četiri meseca na ulivu Dalmatinske ulice postavljen je oveći stub sa električnim i komunikacionim kablovima koji su bili izvan tog stuba u dužini od tri do četiri metra. A 8. januara snimio sam fotografiju u nameri da je prosledim gradskoj upravi, ali na moje iznenađenje onih kablova sutradan nije bilo, pa sam fotografisao još jednom. Smatram da se završetku radova pristupilo s neverovatnom lakoćom pa je pomenuti građevinski materijal odnet po modelu „mravljeg transporta”. Dodatni troškovi, ma ko ih snosio, primer su olakog pristupa ovom poslu od strane investitora, nadzornog organa, ako ga je bilo, i izvođača radova.

Ovo, siguran sam, nije usamljen primer u planiranju i izgradnji objekata u javnoj svojini. Uostalom, koliko je sredstava utrošeno za uspostavljanje trolejbuskog saobraćaja na pravcu od Cvijićeve ulice do Dorćola. Da podsetim, a o tome je „Politika” pisala krajem 2019. godine, kompletna infrastruktura za uspostavljanje trolejbuskog saobraćaja postavljena je od ugla Cvijićeve i Jaše Prodanovića i Cvijićeve i Takovske, pa kroz Poenkareovu do Venizelosove i tu se stalo. Ako sam dobro razumeo, zbog tog proširenja izgrađena je nova napojna stanica na uglu Cvijićeve i Draže Pavlovića.

Rakica Drobnjaković,
Beograd

Komentari2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

marko
Gradska uprava demonstrira kako ce u praksi izgledati gradnja metroa. Otezace se u nedogled, materijalna sredstva ce nestajati, stanovnici ce se cuditi, ako se radovi zavrse ostecenja ce nastati za 6 meseci, a gradom ce upravljati isti.
Hobotn
To je posledica činjenice da mnogi celnici u gradu i službenici uopšte ne znaju šta je koncept ulice ili trga. Žena iz Komunalne policije nije znala gde je Francuska ulica. Trg republike je stavljen kao prostor za pešake, odmor i prolaz van funkcije stavljanjem seoskog klizališta. Jadno.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.