Субота, 21.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Недовршени плато у центру Београда

Каблови који су висили са стуба нестали су наредног дана (Фото: лична архива)

Изградња платоа између улица Џорџа Вашингтона, Палмотићеве, Далматинске и Хиландарске траје више година и отворен је за саобраћај, али предвиђени радови нису завршени, о чему је „Политика” писала 8. децембра. Тим делом града пролазим свакодневно и у протеклих годину дана је било ситнијих преправки и раскопавања, углавном ван коловоза. Пре неколико месеци ту су се могле видети палете с металним цевима за паркирање двоточкаша, уградни канали с решеткама за кишну канализацију и неколико бетонских носача канти за ситан отпад. Зачуђује да се на том платоу паркирају и аутомобили, а да их нико оданде не уклања.

Од пре три-четири месеца на уливу Далматинске улице постављен је овећи стуб са електричним и комуникационим кабловима који су били изван тог стуба у дужини од три до четири метра. А 8. јануара снимио сам фотографију у намери да је проследим градској управи, али на моје изненађење оних каблова сутрадан није било, па сам фотографисао још једном. Сматрам да се завршетку радова приступило с невероватном лакоћом па је поменути грађевински материјал однет по моделу „мрављег транспорта”. Додатни трошкови, ма ко их сносио, пример су олаког приступа овом послу од стране инвеститора, надзорног органа, ако га је било, и извођача радова.

Ово, сигуран сам, није усамљен пример у планирању и изградњи објеката у јавној својини. Уосталом, колико је средстава утрошено за успостављање тролејбуског саобраћаја на правцу од Цвијићеве улице до Дорћола. Да подсетим, а о томе је „Политика” писала крајем 2019. године, комплетна инфраструктура за успостављање тролејбуског саобраћаја постављена је од угла Цвијићеве и Јаше Продановића и Цвијићеве и Таковске, па кроз Поенкареову до Венизелосове и ту се стало. Ако сам добро разумео, због тог проширења изграђена је нова напојна станица на углу Цвијићеве и Драже Павловића.

Ракица Дробњаковић,
Београд

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

marko
Gradska uprava demonstrira kako ce u praksi izgledati gradnja metroa. Otezace se u nedogled, materijalna sredstva ce nestajati, stanovnici ce se cuditi, ako se radovi zavrse ostecenja ce nastati za 6 meseci, a gradom ce upravljati isti.
Hobotn
To je posledica činjenice da mnogi celnici u gradu i službenici uopšte ne znaju šta je koncept ulice ili trga. Žena iz Komunalne policije nije znala gde je Francuska ulica. Trg republike je stavljen kao prostor za pešake, odmor i prolaz van funkcije stavljanjem seoskog klizališta. Jadno.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.